Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Sedih pedih.. Lu pekesah?

Hai semua.... Selamat tahun baru.... Saya kini 17tahun. Saya ulang, 17tahun! *Big sigh* Haihhhh tua nya. Takpe, Abang Faish lagi tua daripada saya. Percayalah. Even dia dah tua, dia still manja macam budak tadika. Muahahahaha. Okay dah start sekolah... Sedih pedih... lepas ni hadap cikgu cikgu. Cikgu yg okay okay ni takpe. Cikgu yang perangai...... haihh susah nak cakap ni malas betul lah. Lagi lagi cikguu....... Hahaha takleh kasi tau.

Sebenarnya, nak update blog dah lama cuma tak kesampaian. So what? Rindu kat ai ke? Alaaaa padahal mana ada org nak ngadap blog aku ni. Viewers semakin menurun. Siapa yang harus dipersalahkan? Aku ape korang semua hah? hah? hah? *jeling* Okay nak sangat update blog ni pun sebab rindu nak tulis pasal Abang Faish saya *.* Aku takleh tahan. Pasal siapa lagi en en en, selalu aku update pun pasal buah hati pengarang jantung. Hahahahahahahaha :-D

Ok, semalam punya semalam semalam lagi last day out for 2012. Hehehe. Alhmdulillah. Hidup juga aku sampai harini. Alhamdulillah. So taknak pepanjang cerita. kita straight to the point ok? ok?

Gambar terakhir 2012. Oh so sad men. Kuang kuang kuang.

Alololo, Nyampah Ai................
Time ni tengah double triple quater lapar... Kesian Abang Faish. Tak bermaya tp still cute ok :-)
Dia senyum cenni nampak keikhlasan kan? Hihi. Cair....
Telinga Abang Faish seksi.... Awww :-P Jakgi dia baca mesti kerut habis.
Bila candid nampak aku comel gila en.. Hahahahaha. Sila muntah hijau kuning kelabu sekarang.

Dia dah tak sabar nak makan...... Katanya nak nasi tambah :-P Hahahaha. Comel gila dia ni.

Dia buat aku melting...... Oh men camne nak jadi keras eh. Bila jumpa dia je mesti aku takleh nak buat pape.        
Dia ni en en.... Pahal buat muka centu? *melting*
Kak yang, Me, Kakngah, Adik kakngah and adik kakngah juga :-)

Aku cam jek jek je..... Hahaha.
 Ok ni dah nak balik... Uhuk uhukkk~ Hahaha.
Adik kesayangan.... Ada masa story morry dengan dia memang tiptop habis.
Gua tak faham pe maksud gambar ni... Hahaha.
Ni lah buah hati saya yang saya sanjung sanjung dia ni. Hehehhe.
Hehehe. Miss you a lot :-( Lot lot lot....... Bukan lot 10 ah weh.

Abang Faishh, sorry for dah lama tak update. Hehehe. Ni special untuk Hunny. Untuk hunny tau, untuk hunny. Hehehehe. And Happy 3years on 18th DEC ritu..... Huhuhu. Dah tiga tahun. Bie rasa macam tak caye je. Hhahahahaha. Nevermind, nak taknak kena caye. And kepada si pedengki pedengki dekat luar tu, please blah blah. Cari hidup sendiri boleh kan? Sadlife. Shame on you. 

Abang Faishhhh................................... :-( Miss youuuu much.

No comments:

Post a Comment

your own word