Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Bukan cerita sedih.

Asalamualaikum. Hai.

Gambar terpilih... Puih.

Ok, hello semua. Takde ah semua sgt en. Ada lah yang sikit sikit tu yang baca. Yang boleh dihisab/ dihitung dgn tangan. Ok harini dengan berbesar hati jantung dada aku ingin mengupdate belog. haha. Sakai sangat aku ni.... Before that, saya nak cerita pasal hari hari saya di sekolah. Oh ya, sama.. sama seperti dulu. Cuma kehadiran makhluk sorang ni. Buat gua macam malas nak belajar. Saya tahu saya musuh dia, dan bagi saya dia bukan musuh saya. Saya tak ingin ada musuh..... Hmmm. Trust me. Tapi org kata bila senyap dikatakan pengecut. Biaq p hangpa laaaaaa....... Tak gitu. Who cares~~ Shuh shuh.

Ok Time ni sepupu saya Akad nikah dekat masjid pe tah nama. Ok rasa macam aku yang nervous. Hahaha.
How sweet.....
Abang Safar, muka dah nampak sangat gementar tahap babun. Hahaha.
Bersama kak Yui :-)
Ni angah eika. Hehehe, Dia macam retis :-)

Ok esoknya majlis persandingan. Me was like yeayyyy seronok dapat tengok org kahwing. Dorg dah sah jadi suami isteri. Alhmdulillah. Congrates abang Safar and Kak yui :-)

Saya taktahu kenapa gmbr saya jadi macam ni......
Tangan kiri yang berbeza :-)
Saling mencintai........
Dari kiri my auntie ruby, Me, Ibu, Along, Angah, Makteh. Dari bawah, Along mas and my Wan. Ya allah sombong gila wan taknak amik gambar. hahahahhahaha :-D Lek ah wan.
Cantik gila kan baju KakYui. Saling melengkapi......
Beloved Ibu and abah.
Important!!!!

Lepas sepupu lagi kahwing. Abang Ijal kahwing dengan orang perak. So naissssssssss...... Saya nak kahwing jugak...... Hahahhaa. Okay, Congrates Abang Safarruddin And Kak nurul (kakYui) Semoga cepat dapat Baby. Mesti dah start buat en..... hahahahha :-D

Bye. Asalamualaikum.

1 comment:

your own word