Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Lebaran 2012

Asalamualaikum. (senyum)

Mohon jangan Rindu, blog kini kurang pembaca dan agak agaknya memang dah lama dah takde pembaca.  Aku sendiri SS dalam erti kata, (Syok Sendiri). Hihi. Takde pembaca pun takpe, janji Bang Faish pembaca tetap dihati. Hahaha tokleh blah ah.

Selamat Hari Rayooooooooooooooooooooooooooooooo. Untuk kali ni, jap jap aku guna bahasa comel sikit. Okayy, saya nak mintak maaf kepada kawan kawan. Ampunn ampun................. Sebelum tu yang mana terasa hati, mana yang aku terjeling, Mohon diampun kan. Please please :-)

So sebelum saya balik kampung, saya sempat berbuka puasa bersama Bang Faish. Bahagia. Seronok. Lepas solat jumaat, Kiteorang terus keluar, lepas berbuka di Old Town Bang Faish terus hantar balik. Hihihi. Kau hadooo? Muehehehe. 

Kami cute like seriusly. hihi.
Shooping itu Pasti.........
Candid.... Pahal nampak comel. Hahahaha.
Favourite Abang Tough.
Again..... Rasa macam nak tumbang oiiiiiiiiiii tengok gambar ni. Hihihi. (melting)

Sebelum berbuka wajib bergambar untuk maintain comel. hahaha (tepuk dahi)

W for Woody Wood Pecker.
BBQ Chicken Rice. Yayyyyyyy!!!!
Dia comel sangat bila lapar. Sibuk, Menu dia tak sesedap menu aku yang kat atas. Bang Faish peace :-P

Alhamdulillah kenyangggggggggg. Pastu abang Faish hantar balik, Tetib Bang Faish keluar kan barang, And pelik, dia bagi present birthday kita haritu, 31 July. Hihi. Thankyou sayang....
Seutas jam, sepasang konteks lens......... :-) terima kasih bang Faish.

Seterusnya malam tu jugak whole family balik Negeri sembilan, tepuk dahi sendiri. Ayoo ma Ayooo pa..kenapa balik negeri sembilan? Kenapa kenapa kenapa? Apo salah den ni hah bawak den balik nogori. Balik Sri menanti memang makcik pakcik sepupu sepapat anak buah semua perak ahhhhhh. Haihhh. Hahahahaha. Boring gila tahap babun. Duit raya pun tak banyak dapat, Tua sangat ke aku ni :-( Hihihi.

Merah menyala ooo jantungku nenenenennenene. pernah dengar? Alaaa tu lagu Yusri KRU. Bang Faish kata Yusri tu handsome?????????? Eeeyek, Geli bulu hidung aku. Hahahahaha. Ok cukup, senanya yang aku dok nyanyi merah menyala tu Tema whole family aku. Warna MERAH, Hahahhaa. Baju Raya dah siap tempah awal awal. Nampak sangat semangat kan? So Have a problem with that??????

Selamat hari raya bah..... Mintak ampun mintak maaf Mintak duit Raya bah :-P
Mintak ampun Bu........ :-)
1 2 3 Senyum Pak udoooooooooooooooooo. Hahaha.
Lagi sekali Pak udoooooooooo, Sonyummmmm. 123 pap.
Eh dekda dengan balong macam husband and wife. Tak patut lah oi !!!
Flash taknak kalah...... Heshh.
Merah....
Anak buah tercomel, macam mana dorang boleh comel daripada aku? Hah tak acik ahh cenni.
Lepas amik gambar ni, Along kata gedik sebab dia bukan nak amik gambar aku. Muehehehhehe, Ada aku kesah?
Wan along sporting :-)
Salam Aidilfitri.
Oyehhhhhhhhhhhhh, dengan Wan memang sporting habis......
Anak buah tercomel..........................
Pahal pandang pandang?????
Bajek Ayuuuuu oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Hahaha.
Bajek Candid, Cool gilaaaaaaaaaaaaa.

Lepas penat beraya, Kami balik KL untuk persiapan balik Parit Buntar, Perak. Penat oiiiiiii, Tahun ni tak dapat beraya dekat kampung Bang Faish. Cedihh ah oiiii. Tepuk dahi kuat kuat, Yang sempat along Suka Seronok sebab beraya dekat rumah Kekasih hati dia dekat Juasseh. Hish tak Acik lagi oiiiiii. (hentak hentak kaki)

Juling itu cool................ tapi aku buat tak jadi. hihihi.
Bajek konon konon model. Erghhhhhhhh!!!!! (rolling eyes)

Bye Asalamualaikum........ Salam peluk cium untuk Bang Faishhh. Jaga diri baik baik. Dia dah balik Jey Beeee, hmm :-( Jangan lupa bie dekat sini sayangg. Love you Much muchhh.


No comments:

Post a Comment

your own word