Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan.

Asalamualaikum. Tolong ikhlas......

Gambar ini untuk menghias entry untuk kalini.

Hai semuaaaaaaaa kengkawannn, *Lambai tangan ala ala ratu* Lamanya tak menonjolkan diri dalam Blogggg. Bukan melarikan diri mahupun merajuk oi cuma memikirkan pelajaran. Menipu oiiiiiiiiiiii. Hahahahaha. Cuma saya sedang berbahagia dengan Bang Faishhhhh..... Boooo lari lari tutup muka.

Alhamdulillah, sampai jugak bulan baik ni, Bulan Ramadhan. Syukur sangat sangat....... Entry kali ni saya amik kesempatan nak Mengucapkan Selamat menyambut ramadhan. Untuk kengkawan perempuan saya sila puasa penuh, Jika puasa penuh saya belanja buka puasa. Perempuan cannot puasa full. Oh my English!!!!!!! Sila joget joget. Oh mennnn. Hahahahaha.

Abang Faish pun dah berlepas sampai Johore Beruuuuu. Duh slengeNya kau ni Aida oiiiiiiiiiii. Sedih yang tersangat sangat sangat sangat sangat. Pehlisssssssss, Rindu melanda tahap Tsunami, Banjir, Gunung berapi.. Bang Faishhh.................... :-(

 Elelelellele. Comelnya Abang Tough. huhu

Comelnya Abang Tough sebelah tu n.n

Aku ni geram je dengan budak sorang ni, Haihhhh mentang mentang kau duduk jauh. Senang senang kau je mengata aku en en. Oiiiii seronoknya kau. Tapi takpe, aku tulis blog ni memang bukan untuk kau terasa, cuma nak kau sedar je yang kau dah mengata aku and aku anggap ni semua (+ve) So watch out dear cousin.

Hihi. Bestnya ada abang Tough dekat sebelah bawak kereta >.<

Takde apa, cuma buat entry kali ni untuk tatapan Abang Tough. Sebab aku rindu kan diaaa oiiiiiiiiii. *Lari tutup muka* Bang Faishhhhhhhhhhh, saya nak awak tahu yang saya Rindu awak. Hew hew. Tolong senyum............................. :-)

Alololo, Dia malu dia malu. Hehehehe. Pastu benggang sebab jalan jem................


______________________________________________________________________________________________________________________

Hi kami Twins forever........... Hew hew. Saya sayang dia, Dia sayang saya. Saya sayang dia sesangat sangat :-)


SELAMAT BERPUASA SEMUA. Ketemu lagi........................................ Baby Iz, I miss you :-(

No comments:

Post a Comment

your own word