Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Aku bermimpi.

Asalamualaikum......

Rinduuuuu.. Serindu rindunyaaa..........

Well.. Harini teringin nak update blog sebab harini update blogg bukan sebab saje saje, Sebab mestilah ada cerita enn. Takkan nak update blog benda merapu and so on. Hihihi. So Jom kita start. K k k, leklu leklu. Sebelum tu,Semua students dah masuk sekolah termasuk aku ok termasuk aku. Kau faham tak, selama 2 minggu cuti aku lebih suka cuti. Hahahahaha. Tapi cuma rindu kengkawan je. Hohhhhhhhhhh.

Sebelum cuti, Minggu cuti yang terakhir, Hari sabtu. Anak makteh Along Zati bertunang. Fuhyooo, Tetibe aku pulak eksaited en. Gelabah je aku. Hahahahaha. Okayy for sure aku teruja gila ahh tengok en persiapan pertunangan Along Zati ni. Bertunang macam dah nak naik pelamin. Faham tak? Dengan Pelamin haihhh macam macam ahhh. Bila aku nak naik pelamin pulak ni? Pehlissssssssssssss :-P

Okay sebelum pergi Wajib bergambar walaupun terasa diri ni syok sendiri ok.

Okay sebelum tu, Tema haritu Pink dengan biru. Hihihi. Comel ennn :-) So pehliss Bang Faishhhhh. Kita buat Purple Pink ok? Hahahahahahhaa. Nak pakai baju biru atau pink pulak takde baju warna tu. Fuhhhhh sadis.

Sweet kan, So agak agak bila saya nak naik atas ni dengan Bang Faish? Hihi.

So ini lah Along Zati anak makteh tu. And dia sangat sangat cantik bila make up.

Aku taktahu Kenapa muka aku selekeh macam tu. Hehehe.

Mesti rasa bahagia kan duduk atas pelamin tu. Cantik ahh Along..

Nampak tak, macam aku sorang je eksaited. Hihi.

Ayunyaaaaaa :-P

Sebenarnya aku ni makcik dia ni hahhh, Maknanyaaaa, mak dia ni sepupu aku. So sekarang aku rasa aku dah tua pulak bila gelar kan aku makcik. Oh men, Pehlisss :-P

Hoyeh hoyehhhhh *joget joget*

Bestnyaaaaaaaaaaaaa ~.~

Simple simple je tunang Alonggggg kan. Hihi.

And this, This is Awit. Adik beradik Pakteh wan. Pehliss jangan blur. Saya kenal Awit je, Awit yang belah kanan tu. And Bang Faish panggil dia mama. Hihi. Awit ni duduk langat. So awit ni cerita pasal bang Faish dekat saya. Huw huw. Bangga beb bangga, Hahaha.

Along and Ibu <3

Hah apaaaaaa? Aida cute? Apaaaaaaaaaaaaaaaa? Hihi.

Ni Angahhhhhhhh, Anak makteh jugak. Hihi.

Andddd Yeahhhhhh, Lepas habis majlis tu, Penat. Dapat tidur kejap dalam bilik. Alhamdulillah. Hihhihi..... So hari sabtu ada lah masa untuk menunggu hari Ahad. Hihi. Tak sabar ok tak sabar, Sebabb keluar dengan Bang Faishhhh. Hihi.

Okay hari Ahad tu blank gila, baju dah ahh takde. Nekad pakai je selekeh. Nak keluar dengan Lelaki favourite tapi Baju takde. Aku rasa macam Erghhhhh!!!!!!! Frust menonggeng. Hehe. Pastu pasrah, redho. Pakai je ahh baju apa apa pun, Janji pakai baju. Dan tidak berbogel kan. Hihi.

Sebelum pergi tu, Ibu tolong hantar pergi LRT sebab kesian kat kitaorang. Hahahaha. Dah sampai, terus pergi Pavilion. Best sebab tak ramai. Selesa dan takde ahhh ramai yang tepek depan Pavilion, Jek jek je. Hihi. So, kiteorang terus tengok wayang. Jalanggg Kembaliyyyy Bohciaaaaaaaaa2. Hohhh. Duduk sit couple. Wink wink.

Jalangg Kembaliyyy Bohciaa2............ Boleh lah boleh lahhhh. Boleh daripada bohsia dulu tu en. So jom kumpul duit pergi tengok cerita tu k. K k k, leklu leklu. Aku promote ni........

Lelaki favourite........ Pehliss jangan bagitahu dia.

Bang Faishhhhh, *kenyit kenyit mata*

Nak try amik gambar cenni boleh en, So pehliss jangan buat mulut senget.

Sebelum masuk Hall, kiteorang pergi Shopping dekat cotton on. Yayyyyyyyyy!!!! Dapat seluar, dapat selipar. Sama dengan Bang Faishhhh. Lelaki favourite. Hihi.

Hihi, Lelaki favourite....... You ohcemmmm babe.

Again, Lelaki Favouriteeeee......... I love chiuuu.

Lepas dah jalan jalan dalam Pavi, pergi Sungei Wang untuk santapppppppp...... Ok jemu makan Mekdi, kami makan dekat Subway. Okay first time okay makan dekat Subwayyyyy. Bang Faishhh ni suka sangat makan Subwayyyy. So pergi jelah en. Huhu.

Pehlissssssss, Bang Faishhhh. Oh mennnn *melting*

Again.... Me love chiuu.

HiHi. Selekehhhhh ya amat.

Kau ada, kau ada? Hakuuuuuu hadooooo. Hahaha. 

Kiteorang dapat amik gambar ni dekat Pavi. Screen mickey mouse tolong Snap kan. Hihihi. Hanya sign in Facebook like giordano, dapat tiket, dapat amik gambar. Yayyyyyyyyyy!!!!!! Hihi. So please pergilah sana, tak payah kena bayar pun. Hihi. 

To Lelaki favourite... Bang Faishhh. Tenkiyu sebab teman bie beli seluar, and teman bie jengjalan. Anddd big thanks sebab belanja makan, belanja wayang. Erghhhh!!! Membazir je belanja belanja orang ni. Hehehe. Saya sayang awakk selamanya, selamanya selamanya saya sayang awak. So Againnnn......... terima kasih bang faish. Me love chiuuuuu. And rindu sangat tapi takpe. Kita tunggu nanti makan sesama eh, bie pergi langat makan makan. So tunggu. Hihi.

Sampai sini jelah yooooooooooo. Bye bye, Asalamualaikum.



No comments:

Post a Comment

your own word