Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Cuti malaysia yang em em em em Ocem wehh.

Asalamualaikum.

Kau tengok tajuk harini panjang semacam, Hihihi. So what :P Okayyy, harini nak cerita pasal Holiday holiday holiday holiday..... Yayyyyyyyyyyy!!!!! Sebenarnya saya, family saya dengan family Abang Faish pergi Holidayyyyy sekali dekat melaka. Heshh gua rasa macammmm Pehhhhh pergi honeymoon pulak. Muehehehe. Bergurau, tak salah imagine sekarang :-P Asyik pandang Abang Faish je mesti dia senyumm, Aiiiii malu kita. 

Okay sebelum tu nak tunjuk result Abang faish sem 2. Sem1 haritu dah tunjuk kan? So sekarang nak tunjuk jugak result sem2 dia. Hihi. Bang Faishhhh nakmo marah, nakmo jeling k. Hihi. Lets seeeee.....


You see what I seeee, Hihi. Bang Faishhhhh congratulations. Nanti jumpa hari Ahad bie bagi sijil. Hahahaha. Kbai. Hehehehhehe.

Okay jom start pasal cuti cuti tadi, Hihi. Sebelum cuti lagi Ibu Abang Faish dah plan nak bercuti dekat melaka, And me was like, Yayyyyyyyyyyyyy!!!! Happy gila kan, Ibu dengan Abah pun jadi. So dua family ahh pergi Melaka. Emmmmm melaka panas, melaka jem, melaka ocemmmmmmmmm. Huhuhu. Nasib baik kat melaka takde Bangla ketiak bacin. Hihi.

Okay mula mula pergi kiteorang janji tunggu dekat tol batu 11. Memang gua rasa dup dap dup dap. Nak tercabut jantung ni hah gua rasa. Hihi. Pastu family Bang Faishh sampai, Memang emmmmmmm, malu gila ahh. Hahahahaha.

Memang jalan jem ahhh, nak pergi jem, nak balik pun jemm. Heshhhhh. Tapi menyeronokan. Hihi. Dah sampai Melaka, lepas dah dapat hotel, rehat kejap then terus pergi jenjalan. Hehehehe yayyyyyyy dapat jenjalan dengan bang Faishhh, kak yang, kak wani and semuaaaaaa.... Hihi.
on the way pergi jenjalan.....
Bang Faishh tengok je dari belakang. Hahahaha.
Bila tengok ni semua Woooooo, baru aku tahu Melaka maju. Hahaha.
Kak yangg and me.
Again ^^
My dad always dengan topi dia. Hihi.
Yayyyyyyyyyy, Abang faishhh. Kenyit kenyit mata.
Senyum dibuat buat tengah panas.
My Ibu and My abah. You see, selalu nak pakai baju colour sama. 
And this, My beroooooo. Gelabah je dia ni.

Pastu dapat naik beca, first time ok first time. Hehehe. Abang beca abang beca di tengah jalan, tenenenenenenenenene. And time naik beca saya dan Abang faish berpecah, dia tah kemana, saya tah kemana. Emmmmm.

Tengok Inner pun dah tak betul.
My happy family. Hihi.
Panas gila dekat melaka ni. Eshhh.
Sweet kan gambar ni? Hihi.
Saya pergi river cruise malam, baru cantik.
Yayyyyy dapat beli baju dari muzium kastam.

Me and Anis, dekat Mekdi.
Abang Faishhh, rileks looooo. Hihi.

Kau faham takkk, satu hari pakai macam ni tak mandi tak apa, dengan ketiak masam, muka berminyak, rimas, berpeluh terus kan perjalanan ke river cruise dengan menara taming sari. Emmmm Cuba bayang kan betapa rimasnyaaaaaaa. Sampai Bang Faish pun tak tahu nak buat apa. Hishh dah ahh tandas dekat situ pun macam tandas sekolah aku. Heshhh.

Tolong ahh faham, time ni duduk dengan bang Faishh and kak yang.
Kak yanggg the best. Hihi.

Againn, Kak yang i love you.
Saya suka tengok Bang Faishh. Hihi. Bila tengok dia je mesti dia senyum, Pastu nampak comel gila tengok dia senyum.
Dia tak sempurna, tapi dia terlalu sempurna bagi saya. Hihi.
Time ni saya penat Bang Faish pujuk kot. Hihi. Miss chiu.
Tengah tunggu turn, So mereka duduk dulu.
Me and kak wani. Muka berminyak sebab sebab satu hari tak mandi, satu hari berjemur. Hahaha.
Cantik kan? Hihi.

Mula mula eksaited gila naik, lepastu naik naik je bau air pehhh sumpah tak menahan. Bau air longkang pun ada ahhh, Hishhh nasib baik duduk depan Bang Faish, hahahaha. Krindu dia gila gila. Lepas tu terus pergi naik menara taming sari, Time tu Bang faish tak naik, Memang gua frust menonggeng ahh kejap. Hihi.

Tengah tunggu turn naik menara taaming sari. Penat gila berdiri. Hishhh.
Dah dapat naik, Yayyyy!!!!! Sebelum naik, nampak Bang Faish lambai tangan dekat saya. Hihi. See terkejut gila tengok permandangan dari atas.

Cantik kan? Gayat jugaklah duduk atas tu.

Second Dayyy.. 

Check Out. Hehhh.

lepas check out kiteorang terus pergi rumah Pakchu, Datang datang je terus makan, Mak aihh, baik gila. Dah ahh semua sedap sedap, nak tambah tapi malu ahhh. dahh depan Abang Faish, hahahaa. Lepastu terus pergi jenjalan, pergi Zoo Melaka. 

Lembu lembu tu semua lembu jagaan Abang Faishh. Hahahahahaha :D Bang Faishh, muahh. hahaha.
Ekhem, Saya sayang baju biru.
Paparazzi.
Love this picture, Sebab kak yang nampak cantik. hihi.
Big Family.
See kak Yang Pos macam Model en. Hihi. Cantik je.
Yayyy dapat peganggg. Hihi tapi seram ahh pegang dia.
Kenapa aku tinggi sangat ni. Erghhhhhhhhhh. hehehe.
Abang Faishh kalau tak sedia nak amik gambar hah centu ahh muka dia, Muka nak tidur. Hihi.
Tough nya Abang sebelah saya tu. Hihihi. Saya sayang dia sesangat. 
 Kak Yang Kak Yong Kak Long. Hehehehe.
Miss this moment dengan Abang Faishh. I love you.
Rindu nak jumpa mereka lagi. Emmmmmmmmmm :'<
Gambar curi An dengan Anis tidur. Emmm sedapnya tengok dorang tidur.

Lepas dah habis jenjalan dalam Zoo Melaka, Kiteorang terus balik, And me was like, Sedihlah lepas ni susah nak jumpa dorang semua dah, Hohh tapi nasib baik pergi makan sesama. Nasib baik dapat makan sekali dengan mereka semua. hihi. Dekat batu 9. Time tu happy gila dapat gurau dengan abang Faishh. Hehehhe, Bang Faish Hidung berpeluhh tandanya kuat Cemburu :-P Huhu.

Okaylahhh, Korang tahu tak, aku tunggu gambar ni hah nak masuk kemain lama, Sebab gambar ni semua besar besar. Heshh dua hari aku tunggu. Hehehehe And sekarang dah siap, And sorry sebab gambar banyak gambar gelabah, gedik and so on. Tapi takpe, biar orang nak cakap apa pun en. Hehe. So yeahhh, hari Ahad dapat jumpa bang Faishh. Yayyyy!!!!!

And Bye olls, tenkiyu sebab singgah blog saya. Hihi. Love chiu olls. hihi.

No comments:

Post a Comment

your own word