Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Eppi Enverseri berooooooooo :-)

Hi asalamualaikum semua semua.......

Harini, sekarang, masa ni, waktu ni...... Bahagia.......... Sungguhhhhhhhh!!!!!!!! Semua tak tahu, semua tahu mengkritik. Semua tahu mengata. Semua tahu nak mencebikkkk.... Semua buat aku rimas. Rimas dengan orang sekeliling. Hew but nevermind. Oll iz wellzzzzzzzzzz...............

Okayyyy... Harini anniversary saya dengan abang Faishhhhh. 2years 5month. Yayyyyyyyy!!!!!!!!! Happy gilooooooooo. Thanks Allah sebab kekal kan kami. Doakan panjang lagi hubungan kami. Mohonnn mohonnn...... Please please *kelip kelip mata*

Canon EOS 60D.

Hi Abang Faishhhhhhhhh...... Eppi Enniberseri. Hew hew. Sayang happy anniversaryyy. Thanks for everythingss. Bila nak 3tahun. Tak sabar sabar. And untuk bulan ni kita asyik asyik merajuk je kan, banyak sangat dugaan. Banyak sangat setan yang kacau hubungan kita. Hishhhhhhhh. Maaflah untuk salah salah bie dekat hunny. Bie mintak maaf ni. Maafkan bie tauuu. Maaf sangat sangatttt. 

Andddd thanks sebab jaga bie. And selama ni hunny nangis sebab bie. Maaf tau sayanggggg. Maaf sangat sangattttt. *tutup muka* Sayang Love chiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Thanks sebab dua hari amik bie balik sekolah tanpa pengetahuan bie. Ok nak kena babap ni. hishhhhhhhhh... Patut lah berdebar debar :-P

My kembar buat ni untuk saya......... Dont be jelly. Thanks Syuuuu. Muahh muahhh.

Nampak nampak? Siap tandatangannn. Sayang betul dia dekat aku :-P

Ni semua barang Bang Faishhh bagi. Hehehehe. Sweetnya akuu *.*

Benda semua ni semua saya sayang. Semua saya suka, Semua saya minat. Tenkiyu bang Faishh.

Duit ni tahun lepas, masa bang Faishh beli kan saya Air 100 plus, nampak tak tin dekat atas tu. Hah dia beli tu guna duit 10 ringgit dekat kantin sekolah saya. Time tu dia datang sekejap sebab nak ajar saya maths. Ehhe, sekejap je sebab dia nak balik ada kerja. huw huw. Balance duit beli air tu dia bagi saya. Saya taknak, dia suruh amik buat belanja. Saya taknak jugakkkk pastu macam mana tah dia masukkan dalam poket. hew hew. Ingat lagii tauuuu :-P Saya nak belanja pun sayang. Nekadddd... saya simpannn :-)

I love chiuuu bang Faishhhhhhhhh.


Doakan kami bahagia selaluuuu. Thanksssss awak awak awak semuaaaaaa. Love chiuu ollzzzzzzz. Muahhhhh :-* Thanks baca dari atas sampai bawahhhhh...... :-)

No comments:

Post a Comment

your own word