Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Tak ketemu.

Asalamualaikum.

Dah berapa lama agaknya saya tak update blog, seminggu dua minggu tiga minggu? Atau sebulan? Tahh malas nak fikir. Sempat lagi tak nak wish Happy New Yearr? Ahh sempat ke tak sempat ke nak wish jugak. Nak jugak nak jugakk. Hahahaha. HAPPY NEW YEAR uolllllllls. Harap harap azam korang semua tercapai ok, kalau tak tercapai lagi, kita boleh berusaha kan :'>

Ok, Dah start sekolah ni macam macam hal lah, Masuk class perdagangan. Pasal ekonomi lah, Eh macam macamlah, kalau boleh kepala ni nak hentak kuat kuat dekat meja. Hahhh kau. Cikgu cikgu semua tegas tahap beruk ahh. Dah takde masa nak main main dah. Takde masa dah beb.

 Pahal? Comelnya iteww :'P

Hari hari pergi sekolah naik turun tangga dari tingkat tiga, Sampai class je mesti berpeluh. Mula lah basah sana sini. Eyyyyeekk. Kawan kawan semua nak pindah, semua nak blah dari sekolah SMKSP, tapi aku? aku? aku? SMKSP tetap dihati. Yeke? Padahal tak suka sekolah tu. Hihihi. *rolling eyes*

I miss my brother muchh :'<

Tak lain tak bukan, macam biasa. Dah lama gila tak jumpa Along tak jumpa Abang Faishh. Shoo sadd :'< Boleh dikira sebulan. Sebulan kan? hahhhhhhhhh, Nanti Abang faish dengan along balik KL, kiteorang semua nak pergi piknik dekatt langat dengan Family Abang Faishhh. Yess Yess. InsyaAllah. Namo jeleous ok.

Abang Faishh, rindu sangatt sangatt dekat awak :'<

Well, saya harap harap dapat jumpa mereka mereka di atas ni. hiw hiww *menyampah* Saya dapat tengok Abang Faishh buat muka menggelabah. Hahahaha. Saya harap nanti cuti raya Cina saya nak pergi dating dengan Abang Faishh puas puas. Kenapa? sebab rindu dia beb, rindu kau tahu?

Sweet Siblings kononnnnnnnnnnnnnnn, Podaahh.

Macam mana lagu blog saya, sedapkan sedapkan sedapkan? Dah tak tahu nak letak lagu apa, Eh kalau yang dah tahu tu namo bagitahu orang tau tau, Cewwah gurau je ahh. Saya betul betul suka lagu ni. Hihi. *pandang atas*

Old pictureeee, gambar tahung lepas. Hiw hiw, masih nampak comel kan? Well well. 

Alongggggggg *menjerit* belanjaaaa Pizza Hut bolehhh? Boleh kan boleh kann? Aku rasa tekak ni teringin nak makan Pizza Hut :'P Bajek macam boleh belanja je, bukan kerja pun. Hahahaha. *senyum senget* Takpelahh, makan Big Apple pun cukup. Hew hew.


Ok lah sampai sini je ok. Saya nak tengok tv pulakk ni. Tunggu Abang Faish bangun tidur pun agaknya lambat lagi. Penat main futsal sampai pagi baru balik. Umph umphhh :'< Oklah babai. Jumpa lagiiii. Nanti kita update blog lagi ok. Byeeeee, sayangg awak semua yang baca blog kitaaa :'> Cium pipi kanan Cium pipi kiri :*

ABANG FAISH SAYA RINDU AWAK, MUAHHHH :*

Sekiann...

No comments:

Post a Comment

your own word