Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

question markkkk???? yeyeyeyehh.

Hi Asalamualaikum semua semua semua...

Dah lama kan tak update blogg, dah lama jugak tak online Facebook. Alaaaaa benda alahh ni semua tak buat saya rindu kan mereka.. Tapi saya lebih rindu kan Abang Faishhh lebih lebih :'<

Harini nak update apa ya? Selama Abang Faishh ada dekat KL minggu lepas, Dalam 3 hari memang takde masa sikit pun nak jumpa dia. Sebab Tok Family Achu datang KL. Terpaksa bawak dorang pergi jalan jalan. And time tu teringat Abang Faishhhhh. Ok cukup :'>

Tapi hari Isnin haritu hantar along balik dekat TBS alaaa yang besarrrrrr tuuu dekat bandar tasik selatan tu yang cantik cantik tu. hehehe. 1 2 3 ... Nampak Abang Faishh, dup dap dup dap kau. Anddddd dia senyumm :'D Yayyyyyyyyy! Saya tak sangka pulak kiteorang pakai baju bolaaa samaaa samaaa..

Me: Ehh baju kiteorang samaaa lahhhhh.

Ibu: Eh bangga lettuw.

Me: Eh mestilahhhhhh (cepat cepat keluar dari kereta)

Hew hewww, Abang Faishhh salam ibuuuuuu, Macam mana dengan aku? hahh macam mana? Hehehe, macam biasa. Main main mata dah cukup ok :'> Pastu ibu bagi buah duriann dari dusun atukkk dekat Negeri sembilan dekat Abang kepada Abang Faishh bagi dekat Ibu mertua aku. Ibu mertua? Hihi, Dah tak payah menggedik ok Aida :'> hehehe.
Muzium Sri Menanti.

Setelah penat berjalan jalan di KL, Abah buat keputusan bawak Tok dgn Family Achu Balik kg Pilahh. Time tu memang gua rasa dah pecah otak gua fikir kan macam mana gua nak text Abang Faishh, Hahaha.

Selama bertahun tahun balik kg Pilah, takde masa nak jejak muzium sri menanti ni. Sungguhhhhh, tengok dari jauhh je. Alahai kesian nya aku :'< Hue hue. Seriuslyy, Muziumm tu cantik gilaaaaa. Macam nak duduk tidur dekat situ. Ok ok ok bai.

 
 
Saya dah gemukk, bayang kan hari hari makan burger daging double mayonis lebih takde sayur. Nahh kau. 
1Malaysiaaa o-yeahhh. 
Cantiknyaaaa Ibuuuuu n_n
Lovee Abahhh much muchhh.
Ya ampunn, Cantiknya gambar ni. Tak malu gilaa :'P
Dalam mulut saya penuh buah rambutannnn. Tenenenenene :'>
  Hew hew hew hewwwwwwwwww. No komenn.

Ok itu je untuk harini. 

Ok selamat datang 2012. Saya harap saya happy happy dengan Abang Faishh lagi tahun depann. Dan selamat datang ke Tingkatan Empattt. Fuhhh, berdebar debar Taktahu nak cakap apa. Ekhem ekhem, Saya rasa sekarang saya di tingkatan dua. Ya ampunn, perasan muda je lahai :'> Ngeh ngeh T.T

 Baju, Beg sekolah, Kasut sekolah, Tudung sekolah. Umphhhh alat tulis je belum lagi. Eh bila nak habis sekolah ni u_u

Ok lahh tu je, Kita jumpa lagi ok, Abangg Faishh. Saya rindu Awakkkkkkkkkkkkkkkkkk :'<

1 comment:

your own word