Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Ucapan Istimewaaa ♥

Hi Oulllls, Asalamualaikummm.

Harini dari hati yang sampai ke kaki nak sangat sangat update blog. Hue hue, Well bajek bahagia je lahai kau ni Aida. Ok sila menyampah.

Bahagia bahagia bahagia, Kalau korang bahagia jom lah join sekali. Hihi.

Umphh, semalam hari apa? hari apaa? Hari apaaaaaaaa? Aku exsaitedd gila ni. tolong jawabbbb. hue hue.

Emmmmmmm *mata pandang atas* Semalam hari Ahad. Yayyyyyyyyyy! Genap 2 Tahun dengan Abang Faishhh. Suka gila gila ahhhhh.

Ok jangan cakap macam ni ok "Eleh orang dah 3 4 5 tahun takde pun nak bajek" Lalalalala please please please Tak omey langsung ok cakap macam tu. hihi.

And and and, Happy Anniversaryyy To me and Abang Faishhhhh, Yayyyyyyyyyyyyyyy! Semalam pun Anniversaryy Ibu and Ayah Abang Faishhh. Aisehmannnn, wa terasa bangga sikit ahh kan. Hue hue n_n

Tenkiyuuuu untuk Efaaa Fahmida, SabrinaaaaaAryssa and and and Kakyang adik kepada Abang Faishh. Ilovethemmuchmuch ok. Hihi. Macehhhhhhhh wish anniversary Itew and Abang Faish. Hihi.

Well, semalam bahagia gila ahhh. Aku ni semalam tak lepas daripada asyik senyum je lahai. Mengelabahnya aku ni. Hihi.

Pahal? Sila menyampah ok :'>

Well, cukuplah cukuplah. Hehehe. Harini nak cerita pasal, Ummmmmmm Pasal pasal pasal pasal?

Ini.......

 

Hahhhhh, Siapa lagi sweet? Bagitahu bagitahu cepattttt. hahahaha n_n

Ya ampunnn, seriuslyy. Saya sangat sangat sayangkan Abang Faishh, dia sorang je pernah faham perasaan saya. Sungguh dia lelaki yang sangat sangat ceria dan dan juga selalu buat saya menangis. Muehehehe. Tak ahh dia yang selalu nangis ok. Saya kuat selalu buli dia, dia asyik asyik nak nangis je. Eh yekeee Abang Faishh? Wuwuwuwu u_u

Perangai diaa, kalau dia kata takboleh. Its mean tak boleh ok. Kalau lawan cakap dia ke apa ke, Dia mesti cakap macam ni... 

'Eh bagusnya dia ni, sikit sikit nak melawan orang cakap, bagus ahhh lawan lah lagi. Nanti dah jadi isteri takan nak melawan lagi' 

Saya tak bermaksud nak melawan atau bertinggi suara? Eh eh, ada ke ayat bertinggi suara? Muahahahaha o.O

And terus senyapppppppppp.. Hahaha, tengok dia garang kan. And kadang kadang tu dia akan membebel sampai dia puas hati. Ahhhhha. Itu sangat saya suka. Dia membebel cool gilaa n_n Hahahha. Kalau dia serius, dia serius habis okay. Tak pernah main main. HiHi bajekkkk :-P

Well, banyak lagi pasal dia. hihi. cukup itu je lah ok. Ok ok ok ok bai. hahahahaha :'D

Abang Faishhhhhhhh: Hihi, Itew ni ayanggggg angat dekat Abang Faishhhh, Itew mintak maaflah eh sebab buat awak sakit hati, tinggi suara, lawan cakap awak. Ok Im so sorry hurt you :'< Eh eh eh, itew bangga dapat awakk. Macehh bab jaga itewww, ayangg itewww penuh hati awak. hikhik. And and layan kerenah merepek repek saya ni ya. Hihi, saya Ayanggggggggg awak angat angat angat. Balik KL cepat ok. hihi. 

Sila meluat, saya tak kisahhh :'>

Me love this picture bery bery much :'> Hew hew.

Dan dan Last sekali kepada gegurl bertudungg, Tolong sangat sangat sangat jangan buat status macam ni....

"Tak semestinya perempuan bertudung tu baik dan tak semestinya perempuan tak pakai tudung tu jahat"
Seriuss saya rasa macammmm Umph gilaaa ahhh. Tak fikir ke kau tu pakai tudung pastu kau cakap orang bertudung pulak tu. Oh nonsense u_u Bagi saya tak patut ok tak patut! Saya ulang Tak Patut!

Macam lari daripda tajuk je kannn, hIhI. Takpelahh, dah takde Idea nak share apa lagi dah, heheheheheh.

Saya akan rindu diaaaaaa selama dia berjauhan dari saya. Ok ok ok miss you lot :'<

Ini je untuk entry kali ni, saya dah blank blank cikebom dah ni. Ok. Doakan result saya terbaikkkkkk. Wuhuuuuuuu. Nervouss, Frust menonggeng sekarang ni and and dap dip dug je rasa sekarang ni. Lagi 3 hari lagi ni. Ulang ya 3 HARI lagi! Ya ampunnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, wish me luck :'>

Abang Faishhhhhh, Ai lop lop Yu foeber ok ok ok. Yu Only One
Muchh love, Aida Hafizaaaaaaaaa n_n

No comments:

Post a Comment

your own word