Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Tolong mengerti aku sayang.

Hi peeps, Asalamualaikum semua.

Macam biasa hari hari aku indah indah bersama family tersayang dan dan dan dan mestilah dengan Abang Faish kan. Muahahahaha :D Cukup cukup nanti orang buat mulut senget. Hihi n_n

Aku nak cerita ni, nak dengar tak? dengar eh dengar aw aw. Hue hue.

Ok cerita habis, Muahahaha :D

Takde lah sebenarnya nak tunjuk ni..
You see What I see, You can belive me? Hihihi n_n

Tahniah Abang Faishhh, mesti dia malu sebab tunjuk result dia, muahahahaa :D Ada ada ada? Ada ku kisah? hihi, Well, semua yang A tu aku yang ajar, Ok ni tipu. Namo percaya ahh. *kelip kelip mata*
Rindu nak tengok dia buat macam ni, Ok rindu :'<

Hue hue hue, Jom kali ni betul betul nak cerita ni, sungguh ni. Jom jom...

Hari Ahad

Ok, Hari Ahad abah plan nak pergi mandi mandi, Alaaa apa orang kata Piknik en en. Oh well, dekat mana lagi nak piknik kalau bukan dekat Sg Congkak. Hihi, Apa lagi bagitahu Abang Faish nak pergi Sg congkak, Pastu an an an, dia pergi bagitahu ibu dia. Ibu iteew ni segan sebab tak prepare pape lagi. Makanan apa pun tak bawak. Last last Family Abang Faish datang. And I was like Wowwwww! Layan adik adik Abang Faish main air, So itew dah jadi macam budak budak. Kena ejek dengan Abang Faish. So what >.< Takde gambar nak tunjuk sebab syok sangat main air. Ok jangan muntah pulak bila baca ni atau buat mulut senget. Tak omey ok.

Malam tu, Abang Faish nekad nak beli numb DiGi easy prepaid. Dah lama dia mengidam nak beli numb tu, Mahai sangat, Pastu nekad jugak, dia betul betul ikut kata hati dia pergi beli. Ok dia nak sangat sampai sedih satu malam fikir nak beli numb tu, Kan Abang Faish kan? Muahaha T.T Beli lah, tak rugi pun. Hari hari dapat message dengan call free. Well, semenjak dua menjak ni, maxis langsung aku tak pandang, Hahaha, Yang ada boypreng tu pakai ahhhh DiGi, malam malam dapat tidur sesama. Ok ok ok bai.
 
Well well, Siapa lagi Omeyyyyy. Ok ayu lagi omey u_u

Hari Isnin tu Abang Faish dah balik JB, Haihhh wa rasa macam apa dah dekat KL, Wa rasa macam dah nak mati pun ada bila dia dah nak balik, Mula lah nak nangis, wa ulang wa mula lah nak nangis bila Abang Faish blah dari Kl nak balik JB.Umphhhhhhhh T.T

Apa lagi macam biasa lah petang petang Ada je lagu "Apa pun yang terjadi ku kan selalu ada untuk mu, jangan lah kau bersedih caurse everthing gonna be Okay" Ok rindu nak dengar Abang Faish nyanyi ok. *hentak hentak kaki* Tengok nada cinta alahai benggang je, Rasti padan muka awak. Shuhh shuhhhh shuhhh >.<

Hahhhhhh, ni hah Syuhaidah baharuddin. My twin twin, dia lah kambing omey. Muahahaha :D Semalam birthday dia, Happy birthday bing. Semoga panjang umur murah rezeki. Ai cayank angat kat Yu. Yu jaga diri baik baik ok. Aku selalu doakan kejayaan kau n_n

Happy brndayyyyyy binggggg, Muahhhhh♥
 
Itew Rindu Abang Faishh itewwwwwwww T.T *Tarik tarik rambut* eeeeeyyyekk, mengadanya kau lahai Aida. Ok aku tengah over ni. Hie hie hie u_u

Wahhhh, tenangnyaa takde Minah remptzzz, Ni Aida dehhh, Kalau kata tak suka, saya tetap sayang dia. tapi nak buat macam mana saya terpaksa dan memaksa diri untuk block awak ahh omeyy >.< Ok bai, nanti itew jumpa awak, itew tegur ok :'> Much much much love.

22/12/2011 Ok sungguh ni nak nangisss u_u Wish me luckk :'< Ok jangan lupa tengok 'Biar mimpi sampai ke bintang' Hahahaha >.< Ok bai semua, Luffchu :-*

Ni favourite song Abang Faishhhh, Yeke? Hahahahaha :D

No comments:

Post a Comment

your own word