Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Ocemm weeh Ocemmmm.

Hi, Asalamualaikum semua stalkers.

Rindu tak? Rindu tak? lamanya tak update blog, Ok sorry.. Biasalah Abang Faishh balik sini tak nak sibuk nak mengonline kan diri. Nanti merajuk sampai makan pun taknak, Yeke Abang Faish? *joke joke*

Macam mana cuti raya cina? dapat angpau? Oh sorry to say, Angpau tak dapat, Tapi dapatt... Spend time dengan Abang Faish and my lovely family. Ok sweetnya aku, *pengsan* Hari selasa, ibu abah gua planning dgn family Abang Faishh pergi piknik dekat Sungai Luiiiiiiiiiiiiiiii, Kebun atuk Abang Faishh. Hew hew. *bangga*

For sure, janganlah blur pasal Sungai Luii tu.. Aizat AF tu kan pernah nyanyi.. Saya hafal tau lagu Sungaii Luii tuu, kau jangan main main eh. *kerut kerut*

Masa otw tu ke kebun atuk Abang Faishhh, Eh bila nak sampai ni, Jauh lagi ke? Adakah harini akan lebih baik daripada semalam? *cakap sorang sorang ni* Jeng jeng jeng, Tadaaaaaaaaaaaaa dah sampai, Ocemm wehh ocemm. Air sungai tu tak macam dekat Sungai Congkak tu, Errrrr~ Puih puihh.

Take a lookkkkk..

Ibu saya dan Ibu Abang Faishh. Ecececeh. Kbaiii.
Alangg dengan Abang Faishhhhhhh. Sweetnya dorangg. *kelip kelip mata*
Kak Yangggg, Love her much much <3
For sure, Abanggg Faishh sangat sangat suka buat lawakk. Saya akan sayang dia selagi saya masih bernyawa.
Agak agak dapat jadi model tak? Hahahahahahhahaha. ok bai.
Sorry gambar gelappppppppppppppp, masalah teknikal. *pandang atas*
Aum cakk Aumm cakkkkkk. Hehehe.
Makan Timeeeeeeeeeeee, Abah buat ikan bakar and ayam bakarr. Pehh sedapp. Nyum nyums.
Inilah Ann, saya rasa dia comel sangat. Lagi comel dari Abang Faishh, Cair ok cair~
Saya suka sakat diaaaa selagi saya mampu. Hiw hiw. Anak jagaan Ibu Abang Faishh.
This is my Abahhh, loveyouu bahh.
Comel en en en en en? Well well.
Saya suka gambar ni, Tengok Abang Faishh, Hiw hiw. Tengah sejuk pun boleh senyum senyum. Sweetkan *pengsan*
Ai lopp Yu bery bery mushhhhhh. *kelip kelip mata*
Big thanks untuk mereka semua terutama, Ibu, Ibu Abang Faishh sebab masak sedap sedap. Hiw hiw.

Ibu Abang Faishh cakap dengan Ibu kita nak ajak kita joinn celebrates birthday Ann, yang saya cakap dia comel sangat daripada Abang Faishh tu. hah Tulah. Keesokannya pergi.

Sampai kebun tu pukul 11 lebih macam tu, Balik pukul 6 macam tu kot, kot lah. ek elehh. Dalam kepenatan tu masih terukir senyuman. Cewah cewahh.

Hari Rabuuuu, celebrates birthday boy.  FARHANNN

semalam punya semalam, Birthday An. hiw hiw. Ibu Abang Faishhh ajak joinn. K namo jeleshh. Ocemm wehh ocemmmm. 

Masa nak siap siap tu, Ibu suruh aku pakai cantik cantik. Time tu dalam hati, Alahai siapa nak tengok aku malam malam ni. Pastu ibu cakap, 'Kalau ibu, nak keluar dengan orangg pakai cantik cantik lagi lagi orang betul rapat dengan kita' Hahh kau. 

Turun lift, Kereta abang Faish dah nampak dah, Orang pertama aku nampak dalam kereta tu adalah Abang Faishhhh, Malu gila beb. Pastu ibu Abang Faishh turun dengan sekali sekali Abang Faishh turun. Memang UMPH gila lah. *tutup muka*

Naik kereta dan menuju ke Secret Recepi Jusco Mahkota Cheras. Dalam diam Abang Faishh messages..

'Awak cantik'

Pastu aku mula lah menggedik, Ok tipuu. Ada lah bangga sikit sikit. Takde lah banyakkk. Hahahahahhahaaha. *blushing blushing*

Take a lookkkkkkkkkk...
Ni lah birthday boyyyyyyyy. Hiw hiw. Happy birthday annn. Semoga panjang umurr, Belajar rajin rajin ok. Dengar cakap ibu ayah tau. Hiw hiw.
Birthday boy tak nampakkkkk, hiw hiw.
Ni Abang kepada Abang Faishhh. 
Kau tengok kau tengok, ni semua kerja Abang Faishhh. Orang tengah makan punn amik gambar. *mata diatas*
Hiw hiwwww. Imissyouuu :'<
Abang Faishhhh, saya sayang awakkk :-)
 Ni anisss, dia adik yang paling kecikk Abang Faishhh. Hehehe.
Saya dipaksa dan terpaksaaaaaaa. hehehehehhe.
mereka semua adik adik sayaaaaaaaaaaa. huhu.
Dear Abang Faishh, I love you so muchh.
Big Thanks to Ibu and ayah. Sebab bawak Aida joinn sekali celebrates Birthday ann. Hihi, Happy gila time tu. Bu, bawak Aida lagi lain kali boleh? Ok tak malu. hahahahahhahahahahahha :'D Thanks bu. *kelip kelip mata*
I will miss this moment. ok next time kita enjoy lagi. Thanks ibu and ayah and semuaaaaaaaaa sebab meriahkan birthday an.

Ok rasa rasa nya post kali ni terlalu panjangg. Saja untuk sharing.. Biasalahhhhh, hahahahaha. Oklah. Thanks sebab ada jugak yang sudi baca. I love uollssssss. Bye stalkers. Boleh tak tambah cuti seminggu lagi? Please please. *muka seposen*

Untuk Abang Faishhh; Thanks untuk cuti kali ni. Semalam patutnya kita keluar tapi semua tak jadi. Ni semua sebab dua ekor perempuan tu. Memang itew geram tahap babun ahh. Haihhh sabar je. Pape punn, Bie mintak maaf sangat sangat. Ok umum ni. hiw hiw. I love you hunny. Hari Ahad nanti dah nak balik :'< tahu tak sedih? tahu tak? Umphhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Bye, Asalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

your own word