Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Konsertttttttttt?

Hi Asalamualaikum semua semua semua semua semua.
Apa goyang goyang ni, Ishh tak faham aku. Hiw hiw.

Firstly, memang boring gila lah dah start sekolah ni kan, Dan dan dan memang boring gila lahh Abang Faishhh takde dekat Key Ell ni. *gedik* Sebelum dia balikk, kami sempat berdating dan sempat jugak tengok bunga Api sama sama. Saya rasa malam tu paling bahagia sebab dapat tengok bunga api sama sama. Sweetkan? *angguk angguk*

Hari Ahad kena hantar along dengan Abang Faishh pergi Tbs Alaaa yang macam KLIA tu, Eh yeke? *blur.. Sedihnyaa T.T tak tahu nak cakap sedih tu macam mana. Lagi lagi tak dapat tunggu dia naik bas, Kakak polis tu tak bagi turun :'< Jahatttnyaaaa.

Neverminddd.... Jumpa Abang Faish kejap, salam salam main mata kejappp, dan sayy BYE. dalam masa yang sama saya kena tahan emosi saya. Tahan tahan tahan. Aku tak boleh menangis depan dia *cakap sorang sorang... Dah sampai kereta tetibe rasa sebak teramat amat amat ahhh. Tetibaaaaaaaa T.T Semua jatuhhhh, Air mata jatuhh, jantung jatuh. Eh semua jatuh lahhhhhhhh :'<

Hari sabtu.

Jalan jalan pergi beli barang along, Haihh macam macam betul along aku ni. Kejut aku macam aku ni pekak pulak taknak bangun tidur. *kembangkan hidung* Siap siap pakai selekeh selekeh je pergi Jalan tar dengan Festival city. Cari seluar futsal dia... Nak cari kasut futsal lah lah kasut baju seluar semua dia dapat. Untungnya dia..... *jeling*

Dalam kereta main messages dengan Abang Faishh, tetibe Ibu cakapppp...

Ibu: Ada apa malam ni dekat Dataran ya?

Me: Ummm, Entahh.

Ibu: Konsert kot.

Me: Aah kott.

Ibu: Hahh jom lah lepak lepak malam ni. Ajak orang langat turun Kl.

Me: Orang langat, dah terbayang boleh terbayangkan siapa. muka terkejut.

Terus messagess Abang Faishh bagitahu hal ni... Terus jadi, Lepas isyak kiteorang semua jalann. Dalam perjalanan berdebar debar ni kenapa ni. huhu. Dan nampak Abang Faishh, cair ok CAIRRRRRRR!

Jom tengok gambarrrrrrrrr :'>

Datarannnnnnnnn. Functionn....
 Osbon bon bon bon bon totttttttttttttt... K bai..
Me miss you T.T
My Family and Abang Faishh Family, Kak Yang love you :-)
Abah and and Ayah Abang Faishhh. Hiw hiw. Sweet tak?
Ada ciri ciri jadi Ibu tak? *wonderr...
Eh eh kenapa gelap ni? Emmmm, Ibu and ayah Abang Faishh. Ada nampak macam menantu yang agak agak comel tak?
Ini Kak yang dengan Ibu Abang Faishhh, Me love them much.
Abang Faishhh, tunjuk apa tu? Ummmmmm *pandang atas* Saya sorang je tahu.
Kenapa saya rasa muka saya lain malam tu? Hmmmmmmm. *kerut kerut*
Saya kena candid, Abang Faishh comel kan? K bai.
Hei, Talk to my hand, please.
Dulu kan dia kan malu nak amik gambar depan saya, Sekarang.... hiw hiw.
Gambar ni dia ejek saya gelak. Dia comel tau. Saya rindu dia :'<
Dah besar pun nak main benda tu. K *joke joke*
 Bahagianya saya~ Hihihi.
 No comment~
saya akan merindui mereka dan yang paling penting, saya sayang orang yang amik gambar ni :-)

Hiw hiw, macam mana saya tak sedih dalam seminggu ni selalu sangat dengan dia, dari hari start cuti sampai hari ahad.. Macam mana tak menangis bila tahu tahu dia nak balikkk :'<

Comelkan? Saya selalu peluk dia malam malam :-) Tenkiyuu Abang Faish.

Saya sangat sangat rindukan Abang Faishhh, sangat sangat. Saya rindu nakk tengok dia ejek saya gelakkk. hmmmmm... Menangiss, Lamaaaaa.... Tolong lah saya, saya nak Abang Faish wujud dalam mimpi tidur saya, Tolongg... *kelip kelip mata*

Demmmyuuu. Saya cintakan Awak. Saya cinta awak. Sungguhhhhh....


Kbai Asalamualaikum :-)

No comments:

Post a Comment

your own word