Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

last holidayyy.

Hi asalamualaikum semua semua...

Alhamdulillah saya masih bernafas sehingga sekarang.. Dan dapat belajar tentang dunia lagii... Thankyou Allah. Dan saya harapp semua semua sihat sejahteraaaa. K pahal ayat skema ni. K baiiiiiii.


Lamanya tak update blog, Rasa rindu jugak. Tapi tak boleh lawan rindu dengan Abang Faishhh. Tolong lah faham doo. Hahahahaha. Alaaa blog hari hari boleh jumpa, Tapi abang Faishhh aku. Nak jumpa susahhh tahu tak tahu tak? Tak en, K diam.

Ok sebelum tu cuti 4 hari yang lepas Abang Faishhh balik, dan kiteorang dapat jumpa sekali je. Sekali je sekali. Nak kata sibuk tak jugakk, Aku join pakcik makcik penduduk berarak pergi masjid. Hihi, cute kan? Kau jangan main main ehhhh.

Cantik kan baju dorang? Pemenang pertama kategori baju paling cantik... *bangga*
For sure Abah wa paling handsomeee. Hihi.
1 2 3 jomm kita berarakkkkkkkkkkkkkkkkk.. Hehehe.
Yayyyyyy kita orang menang dua hadiah, Tempat pertama baju paling cantik dann tempat kedua sepanduk tercomel. Hahahahha,
Saya sesat, baju tak sama. Hiw hiw.
Ibu and abah. Hihi. I love you.

Ok dah lepas berarak, malam tu baru saya dapat jumpa Abang Faishh and family Abang Faishhh. Wuhuuuuu kiteorang pergi karoake. For sure saya pertama kali jejak tempat macam tu, Sebelum ni Ya ampunn saya tak reti punn nak pergi. Hehehe, K kuno nya akuuuu.... *tutup muka*

 Gambar ni dah tercipta macam ni. Redha ok Redhaa. hihi.
Sila gelak lepas tengok muka saya.. Hihi, Sorry gambar Abang Faishh goyang. Hehhh.
Sweet tak sweet tak? Sweet macam itew dengan Abang Faish tak? Hihi.
 Bajek nak tarik je. Hahaha. Heleh macam aku nyanyi pulak. Huhu.
 Baru perasan dalam gambar ni Abang Faish tak goyangg. Hihi. Miss you.
Motiff? Errrrr :'P
First time nyanyi dekat dalam bilik karoake tu, memang wa rasa macam nak lari balik rumah dengar suara sendiri. Hahahah.
Happy family, Well. An yang buat peace tu Handsome en en en en? Kan Abang Faish kan? Nakmo jeleous.
Hehehe, Ni Ibu and Ayah Abang Faishhh yang sebelah ayah tu takyah tahu lah, nanti dia bangga cerita pasal dia. Hihi. Bang, Jangan amik hati ya, kita gurau gurau. kosong kosong ok. Hehehe. Ok back to topic, Ibu and ayah thanks sebab sudi jugak bawak Aida pergi jalan jalan dan dan dapat Aida jugak jumpa anak ibu si Faiz tu. hihi. Aida tahu ibu baca selalu baca blog Aida kan kan kan kan? Ni anak ibu sendiri cakap tau... Hihi. Banggaa.... *korek hidung* Terima kasih sekali lagi, And Abang, Kak Yang, An, Anis and and and Abang Faishhh.. Tenkiyuuuuuu. Me love you All.

My favourite picturee. Cehh kononnn... Nampak wa macam comel sikit en.. Werk *muntah* Imissyou my sweetheart :'>

Well, secara jujurnyaa saya Nur Aida Hafiza tak pernah pergi karaoke, dia selalu nyanyi dalam bilik air mahupun nyanyi sambil korek hidung. Betul tauu... Alaa biasa lah, suara macam itikk. Wuwuwuwuwuw... K thanks Ibu and ayah bawak jugak Aida pergi karaoke. Hihi, tenkiyuuuu tenkiyuuuuuu *angguk angguk* Toce toce...

K Abang Faishhh, me miss you bery bery mushh. I love youuuuuuuuuu... *kelip kelip mata*

Thankyouu Ibu, Thankyou ayahh *lambai lambai tangan* Hihi.

Ok Asalamualaikummmmmmmm uolls..

No comments:

Post a Comment

your own word