Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Hi, Aisehman Abang Faishhhhh.

Hii bumi. Pertama tama sekali, saya nak ucapkan Hari khamis harini sangat membosan kan kerana dua ekor kambing dengan lumbu saya takada dengan saya. Dan mereka berdua tinggalkan saya dua hari. Oh demmm. Dan saya juga terasa benggang sebab sebab sebab Harini patutnya pergi tengok 'Pertandingan Choir Kebangsaan' dekat PGRM. Entah spoil harini semua tak jadi -.-

Okay, Hish hish. Nak bagitahu ni. Nak tahu tak nak tahu tak? Jangan terkilan terkedu. Semalamkan hari Apa? Semalam tarikh berapa hari bulan? Haaaaaa. Jeng jeng. Semalam Hari selasa, Tarikh 18/9/2011 kan kan? Okay semua tahu. Semalam Anniversary saya dengan Abang Faish. Yayyyyyyyy!

HAPPY ANNIVERSARY 1YEAR 10MONTHS. Maigodddd. Macam tak percaya jer. Saya bangga lah cannih. Nak bangga banyak lah. Hahahahah. Abang Faish, hantar message Anniversary dulu. Saya tertidur! Abang Faishh, tabik springg sikit dekat Abang Faish ahh cannih. *kenyit mata*

Okay yang kedua, Benar saya sayangkan Abang Faish lebih lebih. Saya tak pandang lelaki lain pun, sebab seriusly saya sayang dekat Abang Faish. Sungguh. Tenkiyuuu bagi text pepanjang, pandai buat karangan ahh awak ni dan membuat saya cair macam Air. Iloveyou iloveyou :*
 
Wowowowow, Candid ni. Jangan bagitahu Abang Faish ni tau, Jakgi dia mengamuk macam gorilla. Deyy poddah.
Deyyy, Ingat takut lah tu buat muka cenggitu. Tercabut bulu hidung tengok. Peace Abang Faish Peace. *kenyit mata*

Hii Abang Faish, seriusly bie sayang sayang sayang sangat dekat hunny. Ingat tak mula mula dulu kita kenal semua benda nak sama semua benda nak ikut. Okay gedik *semua menyampah* Pastu pastu, kita selalu message, tanak kalah nak jugak bawak handphone pergi masuk asrama. Malam malam selalu sangat buat saver. Padahal nak SPM. Ok kalau boleh tanak tinggal walaupun sesaat. So sweet. Sekarang pun sama, cuma tak selalu sangat saver. Tak selalu saver hari hari happy kan. Tak sah kalau tak gelak sampai sakit mulut. Hushhhh, Choi. Ok ok stop. 

To muhamad faiz bohari: Bie selalu sayang Hunny. Dan terima kasih selalu menangis sesama dengan bie. Selalu jaga, support bie dari belakang. Rasa bangga tu dengan Hunny. Aicehh mengelabah. Tenkiyuu selama ni jaga bie dengan penuh kasih sayang Hunny. Tenkiyuuu juga selama ni suka layan perangai merepek bie yang melampau melampau. Bie mintak maaf kalau kalau ada bie buat salah dengan hunny. Bie tahu bie salah. So Im so so sorry about that. Bie sayang hunny sangat so bie harap sangat lepas ni kita boleh jumpa nanti. Ok sayang. Imissyouuu :[ Iloveyouuu iloveyouu iloveyouuu :* *Bersembur Air liur*
Saya memang suka buat cenggitu. *sebenarnya malu*

Yang benar, benar benar benar, benar benar. ILOVEYOU ABANG FAISH. Aishiteruu. Muaaaaaaah. xoxo!

Love, Aida Hafiza.

1 comment:

your own word