Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Chot Chit Chot. Pretttttttttttttttttttttt -.-

Ok pertama tama tama sekali. Asalamualaikumm semua. Sebenarnya gua rindukan blog gua dan dan dan Abang Faish gua. Benar saya betul betul ni. *kenyit kenyit mata*

Disebabkan Negeri sembilan menang lawan dengan Terengganu. Tuh yang gua kena balik negeri sembilan. Dalam hati, Pehhhhhh. Balik kampung memang tak dapat nak message Abang Faish lah kan. Apa lagi, gua hentak hentak kaki nak nangis. Muahaha.

Ok, Selamat Hari Raya Aidiladha untuk semua. Eh sempat lagi ke? Ahhhh, biarlahkan. Terutama sekali untuk Abang Faishhh. Hihi.
 Ibu Abah berkorban. Daging lembu tu lembut. Ok bai.
Saya tak ada baju raya Aidiladha, saya pakai baju raya AidilFitri.
 Sayang mereka :>
Satu hari tak message Abang Faishh rasa macam tak lengkap. Tak duduk senang wooo. Rasa nak bawak kereta pergi cari link. Apa yang penting untuk duduk senang, gua tolong makcik maklong gua perah kelapa. Muehehehe.
Iloveyouu Wan, Kiteorang dah nak balik :'> *Sweet Siblings*

Pewwitt. Time gua nak balik, gua rasa happy ahh sebab nanti boleh text dengan Abang Faishh. Eyuwww Aida kau ni gediklah. Hihi. Ok, pastu pastu. Dah dapat link kan. Rupa rupanya, Abang Faish gua tidur pulak. Memang gua sedih ahh. Tp gua faham dia tak dapat tidur malam dia tak dapat text gua. Gua jujur ni. Abang Faish sendiri bagitahu. Ok bai.

Sweetkan? Kiteorang pakai kemeja. Werk *menyampah* Pelikkk o.O

Hari selasa nekad gua pergi sekolah sebab gua tak sabar sabar nak jumpa Abang Faishh, tapi takde rezeki. Gua batuk batuk, tak sihat. Ok abaikan. Pastu pastu an an an, semalam kan Hari Rabu kan, Balik sekolah berdebar debar. 

Kawan kawan gua tetibe cakap 'Untunglah Abang Faishh amik'

Gua lagi bertambah berdebar debar. Ok keluar sekolah, jalan jalan jalan.

Eh gua nampak Abang Faish lah. Malu, berdebar debar lagi nak pergi depan depan. Ok Abang Fasih senyum buat gua cair macam Ais. Hihi. *menggedik gila*

Ok terus pergi Qbistro. Dalam sekolah bukan main lapar, dah sampai kedai mamak tu. Amboi takde rasa lapar. Canne ni. Muehehe. Kenyang sebab tengok Abang Faishh. Jumpa sekejap je sebab sebab Abang Faish nak balik Johor dah. Gua sedih :'<

Saya rindu Abang Faishh :'<

Much love, Aida Hafiza. Muahh muahhh :-* Saya sayangg Abang Faishhh :'>

No comments:

Post a Comment

your own word