Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Better someone say sweet.

Asalamualaikum,

Maafkan saya, saya lupa nak buka blog selama Seminggu saya menjalani peperiksaan dengan jaya. Ceit. Maafkan saya kerana taktahu apa yang berlaku dalam facebook. Yang saya tahu makan tidur makan tidur. Hihi. Saya mulakan dengannnnnnnn..... Bismillah :-)

Hai eberibadii. Saya Rinduu you oll. Geli geliman aku. Ya ya ya, Yang paling penting saya dah MERDEKA. Huii, Rasanya lepas ni saya tak tidur dengan buku sambil mengeluarkan Air liur basi atas buku lagi. Pengalaman saya menduduki PMR sangat memberi saya bla bla bla. Okay. First of all, Kejap lagi saya tulis pasal saya masuk dewan. Hahaha.

Okay, Malam esok Pmr. Kawan kawan sibuk hantar messages 'Hei, goodluck. Do the best. Try the best' Saya terharu. Aicehh. Lepastu Abang Faish mesti lah hantar karangan untuk saya. Dia bagi semangat Untuk esok. Yang paling saya Ingat dia akan kata 'Sayang, keluar rumah nanti keluar kaki kiri tau, nak masuk dewan nanti masuk kaki kanan. Iloveyou' Okay dengan rela hati saya ikut cakap dia.

Hari pertama:
Saya bangun pagi, solat subur dan terus belajar. Lepastu saya pastikan IC dengan slip peperiksaan saya mesti bawak. Saya risau nanti tak dapat jawab exam. Hikhik. Okay sampai sekolah saya terus senyap dan minta Allah mudah kan soalan peperiksaan Lepasni. Okay saya zikir sampai masuk dewan dan langkah masuk kaki kanan. Saya cukup tenang, dan buka soalan Bm & Agama saya Oh mai god. Macam senang. Tolong jangan riak :)

Hari Kedua:
Bi & Geografi. Bi paper 1 kenapa susah sangat. Saya rasa nak nangis lah tengok paper tu. Saya rasa macam saya nak koyak kertas tu bagi dekat pengawas tu. Hahaha. Okay stop. Geografi, Alhamdulillah tak susah sangat.

Hari ketiga:
Science & Sejarah. Saya taktahu nak cakap apa pasal sejarah. Saya rasa mengantuk tunggu masa nak habis, Sejarah buat saya mengantuk dan boring. Saya tak suka sejarah. Science, Entah entah entah.

Jumaat Sabtu Ahad cuti.

Hari keempat:
Math & Kh ERT. Math saya OMG Omg OMG. Saya takut math saya rosakkan Result saya nanti. Hm hm hm. Okay takyah Ingat. Kh senang kacang goreng. Tak ahh susah jugak :/ Choii.

Okay Terima kasih untuk pengawas yang mengawas kiteorang. Saya tak akan rindu dekat korang wahai pengawas. Dan saya dah Ingat angka giliranPMR saya. 'WPO58K149' Kini saya bukan lagi pelajar cemerlang SMKSP sebab saya dah ingat angka giliran saya.


Saya merindui merindui mereka setelah mereka tidak lagi bersama dan tidak berada disisi saya. Saya rindu rindu. Benar. 
Eeeeeee, buruknya bilik. Hue hue. Berbezakan muka gembira dengan muka merajuk? Hahahaha :D Abang Faishh peaceeee :-)

Saya terpaksa skype dengan Abang faish kerana saya terlalu rindukan diaa. Saya rindu. Saya rindu. Saya rindu.

Dan saya terlalu rindukan Abang Faish saya kerana saya telah menninggalkan dia selama seminggu demi. Saya tak saver dengan Abang Faish selama seminggu. Saya gembira sebab dia faham keadaan saya. Hikhik. Saya tengah merajuk dengan dia sekarang. Saya taktahu apa salah saya. Hmmm.

Bulan sebelas saya nak pegi Johor amik along. Boleh lerr saya Jumpa Abang Faish sekejap :-P Mesti minah rempit tuh kata Saya gedik. Saya ngada ngada. Hm hm. Saya sabar :-) Saya pohon tolong jangan ganggu saya.

No comments:

Post a Comment

your own word