Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Hi, shame on you.

Asalamualaikum semua. Semoga sentiasa kelihatan comel selalu.
Ok lagu nie First Abang Faishh bagi dekat kita masa mula mula kenal dia. Suwitnya Abang Faish macam gula gula.

Tak lama lagi, saya nak pergi masuk dewan main perang, peng peng peng. Ok budak kecil main pistol mainan. Hue hue. Saya perang otak dengan semua budak budak form3 yang lain. Saya rasa cuak sangat nanti saya tidur dalam dewan. Hah hah.

Saya tak beli barang persiapan untuk masuk dewan besar tuh lagi. Saya rasa saya nak bawak cikgu duduk sebelah saya bagi jawapan. Macam cool je kan? More study untuk Bm, Geografi, Agama, Kh. Bajek boleh target je. Ok berusaha mestilah boleh dapat kan. Doakan saya.

Saya nak habis PMR cepat, saya nak ilek ilek ahh pulak. Asyik study, sakit otak menatap buku. Kalau menatap mata Abang Faishh tak sakit. Krik krik krik,  Abang Faish peace peace :-*

Untuk orang yang memfitnah saya mengatakan yang saya sendiri mengata kawan saya sendiri. Demi tuhan saya tak pernah nak mengata kawan kawan saya. Yang lebih sedih lagi budak itu budak sekelas dengan saya. Saya rasa saya tak pernah nak buruk buruk kan orang dekat sesiapa. Sedangkan diri saya sendiri tak terjaga, tak sempurna nak mengata atau nak memburukkan orang. Tolonglah, saya tak buat. Tolonglah jangan nak menjaja nama saya. Saya dengan awak pun dah nak PMR, lagi seminggu je nie hah nak masuk dewan. Saya minta maaf lah untuk orang yang dengki dengan saya. Yang baik datang dari Allah, yang buruk semua datang dari kesilapan saya sendiri. Ok sedih. Annoying gila.

Saya ok kalau awak nak cakap pasal saya atau apa pun. Semoga awak tenanglah bila nak jawab exam cakap cenggitu pasal saya dekat orang lain. Saya rasa bahagia gila awak buat gitu. Saya nak PMR taknak ahh fikir bukan bukan pasal hal yang saya tak buat. Kusut masai. 

Yang orang lain tuh pun saya tahu awak tuh mengata saya. Apalah salah saya nie, apalah benci sangat dengan saya ni. Aku buat apa salah dengan korang ni. Atau korang yang bermasalah. Macam perfect nak mengata orang. Aku sendiri pun banyak kekurangan. Hah hah, Ok bai :-) #Sayakuatsotakkisahlah.

Ok kepada sesiapa yang jadi mangsa PMR tahun ni. Watlek je, kita kan tahun last PMR. Tahun depan dah tak ada lagi. Bestlah budak budak budak Form2 sekarang. melompat lompat lah korang an. Jangan nak lompat sangatlah, Novel korang pun baru. Rasa kesian sikitlah dekat korang. Ok peace. Goodluck , hopefully dapat flying colour untuk kawan kawan saya. Abang Faishh. Saya doakan semua orang berjaya. Amin.

Abang Faish saya rindu dekat awak lah. Saya rasa nak pergi Poli JB awak nak duduk dekat sana senang lah untuk saya tengok awak. Err buat muka teh rock sikit. Hue hue hue. Abang Faishhh, Saya sayang Awakkkkkkkk. Tanak ahh nanti Minah rempit tuh kata Gediknyewww Aida ni.

Err.
Hedayu yu yu.
Maaflah gambar kabur. Ting ting ting.

Ok bai, Asalamualaikum.

1 comment:

  1. semoga terus sukses dalam apa jua peperiksaan yang mendatang.

    jemput singgah blog kami ^__^

    ReplyDelete

your own word