Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

K aku sayang Faiz.

#Asalamualaikum.

K harinie tak payah lah nak suka sangat pergi KL, duduk rumah online mentelaah facebook lagi bagus. Hihi. For sure dah lama kan aku tak update blog? Kalau boleh nak tunggu Faiz sampai KL baru lah nak update. Tapi rasa macam nak update jugaa.

Tekad.

Aku dah rasa bulan puasa nak dekat dah, Rasa macam tak sabar sabar pulak nak rasa bulan puasa tahun niee. Dan aku jugaa menghitung hari untuk Trial Pmr, Puasa ketiga aku dah Trial. Ya allah,  Mengucap banyak banyak.

Malas nak cerita panjang, aku cuma rindu dekat Faiz. Bulan puasa balik lahh, Kita buka puasa sama sama k. Sweetnya aku. Kalau boleh tak payah ahh pergi Johor dahh. Duduk sini teman kan bie :P K mengedik.


K jangan risau lahh, aku rindu dekat kau yang penting aku rindu Faiz lebihhh, Wuuuuuu~ Janganlahh nangis aku tak rindu kau macam mana aku rindu faiz.#macam kau rindu aku jee. Hihi.

Sunyi.


Nampak tak weh adik kecil kau nie, Dia rindu dekat kau. Seriussssssssssssssss. Dia dah sombong dengan aku bila kau takde dekat rumah. Haihh bajet punya kucing >.< Chumy chumy apa pun tak boleh. 

K yang penting aku rindu Faiz. Hahaha, berapa kali nie aku nak cakap. Jeleous lettewww :P

Kbai Asalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

your own word