Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

K aku balik KL.


Asalamualaikum semua.

Semalam aku ponteng sekolah sebab aku balik JB semalam. Terasa sunyi bila keseorangan dan tidak seceria dahulu bila aku dipisah kan dengan abang kesayang dengan buah hati dekat sana ;-(

Sampai hati dorang tinggalkan aku Jauhh, aku rasa macam nak naik flight pergi sana jumpa Buah hati. Rindu ;-(

Tolonglah jangan cenggeng Aida, menggedik betul lah.

Aku tekad nak balik cepat sebab aku tak sanggup nak tengok Faiz menagis depan aku dah, Lepas nie aku tak jumpa dia dah. 2bulan lagi baru sampai dekat KL ;-( Ohemmjayy.

Tapi sebelum masuk hostel dia, aku dah jumpa dia. Sayang, awak handsome semalam. Tergoda weh :-) Pakai baju kemeja, seluar slack. Alamak alamak rasa macam nak pergi peluk jee. Tapi malu lah dengan Ibu dia. Hihi ;> Sweet tak aku?

Sebelum Pergi hari ahad, Hari sabtu aku dah keluar date dengan dia, sekali pergi dengan along. Hihi ;> aku dah mula rindukan dia sejak aku tinggalkan Politeknik Premier Johor Bahru semalam.

Sebak.

Nampak tak? Comelkan gambar nie ;-(
Alamak alamak alamak semput~
Rindu :-(

Hari sabtu malam, pergi makan dekat kampung baru, Along bawak kereta. Wuuuuuuu ;-) I miss My beloved brother and my Sweetheart ;-( take a great care there guysss.

Okay sampai Johor duduk dekat Desaru Resort, Kalau dapat sama Resort dengan buah hati kan best ;-) Kbai.

K lepas hantar aku terus balik, Air mata tak berhenti daripada Johor sampai Melaka weh, lepas tuh nak nangis dah tak ada Air mata dah, terus terlelap terus rindukan Faiz and Along. Gua rindu Faiz lebih ;-P Wuuuuuu.

Sorry gambar tak banyak, Canon buat hal. Haihh nak kena Benci kat canon tuh. Hishhhhhhhhhhh. menyampah betul lah.


Hihi :> Mcam Aaron Aziz kan yang dalam cerita KL gangster. K Alongg jaga diri, Gambar yang lain aku tak dapat masukkan, Canon kau buat taik ayam pulak kan. Kbai. Jaga Faiz dekat sana bro. Jaga solat, Jaga makan :-) Kirim salam sayang dekat Faiz. Terima kasih~

Kbai asalamualaikum :-(

No comments:

Post a Comment

your own word