Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Hi budak.

Hi, Asalamualaikum kawan.

Pergi sekolah penat bawak buku tapi duduk melangok dekat stadium mini sekolah aku tuh hah. Buat penat basah kan ketiak dekat sana. Hihi. Masuk kelas Puan Nor Hayati, Belajar sejarah, Boringgggg ^.^

Jadi tekad, Jalan jalan buat muka toya dekat semua orang, almaklumlah hari nie aku puasa, Jadi hari juga pergerakan aku terlampau, memang dahaga. So aku kena kuatkan diri tabah kan diri biar kan orang minum Air teh depan aku. Jeleous much ;-/

Aku nie nak Trial, belajar punn tak lagi. Dah dua hari tak belajar sibuk buat sukantara, memang happy lah budak budak tak belajar. Yihoooooo >.<

Boring tahap rasa macam nak menagiss rindu kan Faiz, Hishhh K mengelabah gilaaa >.< Muhamad Faiz, Imissyoubadly :(

Selamat berbuka puasa. Nak tidur kejap, Hihi. Byee Guyssssssssssssss. Muahhhh tolong kirim salam sayang dekat Faiz kalau dia ada baca dekat sini. Cakap dekat dia yang aku sayang sangat dekat dia. Kalau dia tanya kenapa, korang tolong jawab Sebab Faiz selalu dekat dalam hati aku. Dan korang tolong suruh dia jaga diri dia elok elok dekat sana. Korang boleh tolong kan? #Kau syok sendiri ke apa Aida?
Selagi aku hidup, aku akan terus tersenyumm untuk kau walaupun kau jauh, Aku tetap sayang dan aku sentiasa Ingatkan kau yang selama nie kau telah membahagiakan aku. Terima kasih dan aku tak perlu kasih sayang orang lain untuk membahagiakan aku. Ya allah tolong jaga kan dia untuk aku. Tolong beri dia kebahagiaan dunia akhirat. Aminnn.

Kbai Asalamualaikum :-)

2 comments:

your own word