Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Klik klik klik.

#Hi kawan. Asalamualaikum.

Tolong abaikan title post harinie. Menyampah, otak dah kosong memang aku tak boleh nak fikir lagi dah. #pahal nak marah marah.

Tujuan tulis blog harinie nak cerita pasal Si Smart Math, alahai semakin lama aku dekat sana semakin boring asyik duduk tempat yang sama, tengok meja yang sama, pergi kedai speedmart waktu rehat. tengok cikgu aku suka, nanti dapat pahala :-)

K pergi jelahh, kata nak belajar mana boleh boring boring. Tapi kenapa waktu math boring, cikgu serius semacam jee >.<

For sure yang penting hujung bulan nie, Faiz and along balik. Happy giloooo. Kalau boleh peluk aku peluk dia, aku tak lepas kan dia. #Tak boleh lah ^.^

K menunjuk.

Kebanyakan buku latihan semua aku habis kan tapi buku maths punn nak habis kan sehelai punn susah. Hahaha. Faiz teach me please :-(

Wahai hati sedarkan aku.

Wahai hati bangkitkan aku daripada lena.

Wahai hati kuatkan aku dengan apa semua dugaan.

Wahai hati terangkan mata hati ku untuk menerima semua pelajaran.

Wahai hati berikan aku peluang untuk membahagia kan orang yang aku sayang.

Wahai hati bimbing lah aku kejalan yang benar.

K terus menyelami hati si Buah hati yang kini semakin sayang semakin sayang. Weeeeeeee. Semakin lama semakin benci? Oh tidak, Kau tipu. Siapa kata Iyee korang tak selami hati dia. K bajet.

Semakin dia lama dekat situ semakin tambah kejelousan? Sama sekali Ya. Exactly kena kawal. Wuuuuu :-( #Tuhan, kuatkan hamba mu yang lemah ini.

#Maaf untuk Post kali nie, Boringg. Kbai Kawan. Asalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

your own word