Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

selamat pergi, selamat kembali.

Asalamualaikum ;-)

Harinie pagi pagi ibu aku kejut aku bangkit sembahyang dan terus pergi rumah pakcik. Aku kena pergi hantar pakcik dengan makcik aku pergi umrah, makteh dengan along semua dah habis selesai kerjakan umrah. Alhamdulillah dapat juga aku telan kurma \favourite/

Tapi kali nie pakcik makcik aku pulak yang pergi, doakan mereka selamat sampai disana ;-) Aminn~
Hantar sampai ke KLIA, jangan lupa doakan kiteorang dekat sini Pakcik makcik. semoga dapat beribadah dengan tenang ;-)

sebelum tuh, harinie birthday ibu aku, gembiranya dia harinie, semoga panjang umur murah rezeki. Ibu aku bagi cuti esok. Hahaa. Terima kasih untuk semuanya ibu ;-) Muahhhhhhhhhhhhhh ;-*

Faiz ibu minta Kek. Hahaha. jawab sendiri :P

 Siapa cute? cepat bagitahu :P

Happy birthday ibu yang ke 42, Jam mydin tetap dihati ;-) Semakin cantik ibu aku, jeleous ;-/ minta tips kedekut. 

Kbai Asalamualaikum ;-) doakan keselamatan Pakcik makcik aku disana. doakan kebahagiaan Ibu aku jugaa. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

your own word