Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

hello dunia ;-)

Asalamualaikum ;-)

semua manusia pelakon extra tanpa gaji. semua manusia termasuk aku, walaupun cita cita aku bukan pelakon. Ahhh semua drama. berlagak lah macam mana sekali pun.

ingin aku beritahu yang aku rindukan Faiz, kalau boleh tiap hari aku nak jumpa kau, tiap hari aku nak ikut kau pergi tempat kerja kau. walaupun sekarang masa kerja kau lebih daripada aku, tak apa aku setia menuggu kau disini.

aku harap kau sendiri tak lupakan aku, tapi aku percaya kau tak pernah lupakan aku \jujur/

martabat kau tinggi bagi aku, percaya lah. Susah aku nak berikan martabat nie pada sesiapa. Bagi aku, kau terlalu hebat, banyak pengorbanan kau untuk aku. Alhamdulillah kau dapat jaga aku dengan baik.

hati terasa cemburu bila terlihat orang lain dapat ketemu boyfrind, membara. aku terasa sedih, menangis sakan dalam hati. terlalu rindu.

tetapi gembira bila aku dilayan seperti permaisuri, bukan layan diberi duit, makan disuap. aku bukan tergedik sana sini. Aku dah besar tak perlu minta disuap, aku tak suka minta duit orang \jujur/

Faiz, aku minta kau jaga diri, makan minum jangan disuruh lagi, mandi lepas balik kerja, tidur jangan lah ingatkan motor tuh jee, jeleous ;-/

Kbai asalamualaikum, salam sayang peluk cium pipi kanan pipi kiri. Muuahhh ;-*

No comments:

Post a Comment

your own word