Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

kau senyap aku senyap ;-)

Asalamualaikum ;-)

bila semua dah tahu kau seorang penipu, kau pergi jauh. kau blah macam tuh je. kau malu agaknya. bila dah baca apa yang aku tulis mesti kau sumpah seranahnya aku. aku geram, kenapa wujudnya manusia perangai dengki ? mintak simpang.

kau hilang macam tuh, sekelip mata jee kau hilang. dunia nie kecik semut je. Ahhh kenapa aku kena fikirkan kau? perlu ke aku fikir kan kau? buang masa, aku bodoh pergi sayang kau. tapi kau sendiri dengan dunia kau. bodohnya aku.

Sakit hati.

Kau dengan dunia kau, biar aku sendiri dengan dunia aku. aku tak sanggup tengok kau. Ahhhhh jangan kau datang dalam hidup aku lagi.

aku akan tersenyum sampai bila bila selagi Muhamad Faiz ada dihati.

selagi aku bernafas, aku akan tersenyum begini untuk Faiz ;-)

entry kali nie bosan. Kbai Asalamualaikum ;-* peluk cium untuk Faiz yang sedang tidur sekarang. Minta jaga diri. Kau sentiasa dihati ;-) \cukup sweet/

No comments:

Post a Comment

your own word