Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

kita hidup biar terus hidup.

Asalamualaikum dunia ;-)

Aku harap semua berkeadaan sihat. aku sekolah, sekolah, dan sekolah lagi hari sabtu aku sekolah jugaa nak amek exam bm. ahhh cuak. pejam celik pejam celik, dah midyear exam. haihhh takut aku ;-(

jangan sampai tertidur sudahlah, buat karangan insyaallah aku akan berpecah otak, hentak kepala atas meja. doakan kejayaan aku 7mei-12mei.

penat.

penat tak penat aku kena study malam nie. semoga kau disana punn gembira dengan kejayaan sendiri. Amin~

aku akan terus hidup kau sendiri kononnya dulu bersama aku, tapi sekarang tak lagi. aku harap kau jawab exam bersemangat sikit. kau jangan lah sukan sangat, kau nak PMR lagi. penentu kehidupan kau sendiri.

majukan diri kau kedepan, mungkin bersama aku kau sedikit tak selesa, maafkan aku kalau aku tak dapat happy kan kau macam dulu, tapi apa yang aku rasa kau boleh happy kalau aku tak ada dengan kau ;-)

aku tak peduli apa orang nak kata dekat aku, lupa kawan. aku sentiasa ingat kau. percayalah tapi aku terlebih percayakan kau. aku nie bodoh dapat kawan macam kau. kita tak setanding wakk.

aku doakan kau kejayaan kau, insyaallah, aku takan hidup dengan kau lagi. mungkin, kau fikir aku lupakan kau, aku jugaa sendiri kau lupakan aku. Aku penat. tapi untuk teruskan hidup, aku kena buat macam nie. pergilah~

gambar nie untuk awak ;-) ingat aku dalam kotak hati kau. hihi. jaga diri.

Asalamualaikum, salam sayang aku untuk kau. Kbai.

No comments:

Post a Comment

your own word