Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

susah kalau dah susah.

Asalamualaikum dunia ;-)

Puas aku tiup, tapi kenyataannya berkeladak dalam hidung nie lagi. aku selsema sebenarnya. Jawab exam bukan main susah, nasib baik member sebelah aku stock tissu banyak dalam beg. hihi. handkerchief yang aku bawak pegang tuh dah boleh perah perah dah. okay aku tipu.

entah apa entah yang aku jawab bm, time macam nie jugaa lah aku tak sihat. \jangan nak merungut sangat lah kan/

dah tiga hari aku pergi sekolah minta tisu dekat member sebelah, sebenarnya aku dah bawak handkerchief, asyik tercicir jee. nak beli tisu, aku tengah simpan duit. hahaha ;-D

Jawab exam alahai kacang jee weh, petik lilin menyala lah. aku lah orang pertama siap, senanglah sampai pecah otak aku fikir punca pencemaran alam sekitar. berbuih mulut fikir punca. Nama kau penuh kertas Bm aku, asyik nama kau jee, sebab kau comel. Okay takde kene mengena.

Okaylah, aku nak study geografi and science. alahai petik jari pun boleh lah. Jabatan dah bagi aku soalan bocor. aku tipu lagi. Kbai.

Please cakap cute dekat aku bukan dekat teddy bear nie. hiKhok :-P

For sure, aku tak pernah tidur dengan teddy bear nie sebab aku sayang dia, nanti aku tidur bantai kena air liur basi aku. hahaha ;-D

Jangan lupa banyakkan minum Air sekarang cuaca panas dan tidak menentu. Jaga kesihatan masing masing.

Kbai Asalamualaikum ;-) salam sayang untuk Faiz. Muaahhhh.

No comments:

Post a Comment

your own word