Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Salah caranya.

Asalamualaikum ;-)

Harinie aku ponteng sekolah, suka hati makcik aku jee nak ponteng sekolah, Ibu Abah aku tak ajar, aku saket perut. Alaaa biasa lah doktor kata Gastrik. Tanak makan tanak makan. Aku makan bila aku lapar jee, takan tengah kenyang nak makan lagi. Tak elokkkk wui. Patut lah kurus semacam >.<

K harinie duduk rumah tidur, bukan apa dah makan ubat mesti mengantuk, tertidur lah aku sampai pukul 2.

Lekluu, Abang aku dapat Politeknik sama tempat dengan Faiz, Politeknik Primier Johor Bahru, Pasir Gudang, nak kata bangga, Ceh ada lah banyakk. Boleh lah along tengok tengok kan makan minum si Faiz tuh. Wuiii, Hari pendaftaran jumpa Faiz dekat sana, Macam sweet jee aku hihi ;'>

Purseee :'>

Esok ke sekolah macam biasa, Hihi. Sangat bosan, tingkatan 4 Pindah sekolah Insyaallah. Doakan aku cepat cepat keluar daripada sekolah tuh. Wuuuuuuuuu ;'>
Kbai Asalamualaikum ;'> Salam peluk cium rindu dekat Muhamad Faiz ;-)

No comments:

Post a Comment

your own word