Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Manisnyaa sepah ini.

Asalamualaikumm semuanyaaa. Anda mahu rock? Kbai.

Lepas bulan June bulan Julai pulak, Akhir bulan birthday aku. Rasanya macam tak nak ingat jeee, nanti orang buat suprise mengejut. Wooooo best gilooo.

Bulan June banyak sangat cerita sampai dah penatlah nak cerita banyak banyak. Nanti korang tak baca punn :-) Tapi bangga lah dapat jumpa Faiz semalam dekat QB niat dihati nak belajar mathematics, Tak berkesempatan, sebab aku yang malas. Huhu :-) Malas nak cerita sebenarnya, tapi saje nak bagitahu.

Okay hari ahad, Gua dah pergi hantar along pergi Johor, Faiz pun ikut :-P Hihi. Aku jumpa Faiz dekat sana jee lah. Takut aku berendam Air mata lah lepas hantar along dengan Faiz. Aku nak cerita dekat siapa lagi kalau Along dah tak ada dekat rumah, aku nak gelak ketawa dengan siapa lagi kalau tak ada Faiz?

Tahniah untuk Abang aku Muhammad Hafizi belajar rajin rajin okay :-) Kalau rindu, Luu hallo hallo aku. Kau terbest lahh weh. Tahniah untuk Faiz, Gua bangga Luu dapat jugaa. Belajar rajin rajin. Iloveyou Guyss ;-*

Esok larian Satu Murid Satu Sukan Satu Malaysia. Malas lah nak lari. K nanti Hitam :-P


Faiz Iloveyouuuuuuu. Alamak aiiii sweet gilaaa :-P

No comments:

Post a Comment

your own word