Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

aku tak tahu ,

aku tak tahu pulak aku luah kan semua dalam blog aku , aku punya blog bukan kau punya , kau ada masalah ke ? kalau ada masalah bagitahu aku , kau jangan mula merapu tak tentu pasal , aku tak suka dan aku mula ketawa kan kau .

aku kutuk family aku ? kau ada otak letak mana ? tapak kaki kau yang besar tuh ke ? family aku memang tak kaya dengan harta benda , itu namanya kutuk family sendiri ke ? kesian nya , meh aku ajar kau .

aku tak rasa aku bergaduh dengan kau , sebab kau yang mula , aku rasa kau yang tak cukup matang bila perkatakan aku tak terpelajar , kau dah cukup terpelajar ? kakak besar , kau tolong tengok diri dari atas sampai ke bawah yee .

apa aku buat dekat kakak kau ? cuba kau tanya kakak kau apa aku buat , aku tak pernah sentuh dia , mahupun pegang tangan dia , pandai add , pandai remove .

siapa yang cerita dekat semua orang bukan kau ke ? ee malulah , kau yang cerita , haha budak tak malu , kesian tutup sikit malu kau tuh , malu orang tengok kau .

excuse me , aku nak call kakak kau ? ahha , malunyaaa , abang kesayangan kau tuh suruh aku call , tak tahu apa apa jangan mulut mulut dengan aku , aku cili kang tahu lerr :P *bergurau .

mak aku suruh abang aku cari yang lain sebab mak aku tak berkenan dengan kakak kau , aku tak tahu kenapa . kau tanya mak aku sendiri .

1 comment:

your own word