Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

aku penat , letih segalanya .

aku penat , kaki aku sakit , tapi aku senang bila dengan sahabat aku , aku selesa bila dengan diarong berbanding kawan aku yang lain , aku gembira bila bersama mereka , aku tak pandai memulakan sesuatu dengan orang , aku tak mudah bercakap dengan orang jika aku dirangsang .


bila aku dan sahabat aku nak balik , Faiz otw dah nak sampai jusco maluri , okayy , aku suka , suka sangat , sebab aku dah lama tak jumpa dia , aku berkobar kobar nak jumpa , jumpa dalam beberapa minit jee , dia dari mahkota cheras datang sampai jusco maluri , jauh kan ? memang gua sayang luu lahh :P

nampak sweetkan ?

aku berbaju kurung sebab aku menghormati hari jumaat , alahai mengelabah nyaa kau niee Aida , sebenarnya , aku berbaju kurung sebab tak tahu nak pakai baju apa :P

thankyouu untuk Faiz , sanggup turun jusco maluri sebab sengaja nak jumpaa , memang gua sayang luu , luu hebat , gua tabik springg lahh , Iloveloveyouyou <3

No comments:

Post a Comment

your own word