Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Outinggggggggggg.

Hi Asalamualaikum semua. Huw huw.

Hello semua, Harini taktahu nak update apa, so saya nak update pasal semalam punya semalam dan jugak semalam malam. Semalam punya semalam hari Ahad kan? Saya dating dua orang dengan Abang Faishhh. Bahagia. Sungguh ni sungguh ni n_n

Eh, saya bahagia lah hari ahad tu, Ok pastu pastu pastu, Saya jalan jalan pergi Pavilion tempat anti Pavilion kids oyeahh, Kenapa dorang tumbuhkan page benda alah mengarut centu, Oh please lah. Pergi Pavilion tengok wayang.

Misteri jalan lama.. Sangat sangat tak cool okay, Cerita macam power rangers. Custom tak menarik langsung.

Pastu nak tanak kena jugak lah tengok, Abang Faishh serve Sit Couple. Alalalalala, Sweetnya dia n_n Sayang sayang sayang sayang diaaaa ok ;3

Hew hew, Saya suka lah dapat jalan jalan. Hihi. Sebelum masuk wayang, Abang Faishh ajak pergi makang McD. Ok pergi je, tup tup perut pun tetibe bunyi. And then terus makang makang. And say Hi to Spicy Chicken McDeluxe. Pewitttttt.

Seeeee, Sama sama tak? Ni Abang Faishh taktahu saya amik gambar dia, Saya pun taktahu dia amik gambar saya. Okay then muka dua dua jadi gini. Ilovethis picture much :>
Dia makang burger sangat sangat pelikkkk o.O Dia makang roti dulu baru makang ayam tu. Tapi dia makan sangat sangat Omey. Hie hie.

Hohhhhhh, Lepas habis tengok wayang, pergi Pastu jenjalan shopping shopping Satu shawl and satu beg. Nak shopping kasut fikir fikir fikir balik jakgi kena marah dengan Ibu. Muahahhaahha :D So keluar bulan 12 nanti nak mintak abah duit nak beli kasut. Pewittttt *.*

Iloveyou Abang Faishh, thanks For 1year 11months 1 week & 4days. Tenkiyuu sayangg :3
I love this picture much muchhhhhhhhh :-*

Okay lepas habis shopping mula penat semuanyaaa, Seriusly penat tapi best gila ahhhhhhhh wa cakap lu. Mueheheh xD Thanks to Abang Faishhhh sebab bawak jalan jalan, bawak tengok wayang. Hie hie, layan kerenah merapu dalam kedai beg. Muhahaha :D Dan saya rasa sangat sangat dihargai oleh Abang Faishhh, Saya sayaa dia lebih lebih lebih. 

pastu dah sampai tren cheras calling along suruh dia amik sebab hari ahad petang hujan sangat sangat lebat, nasib baik sampai cepat. hue hue, Ingatkan dia dekat luar lagi keluar dgn ehem ehem dia tup tup dia pun dah nak sampai rumah. Hew hew, Saya manja dengan Along saya okay :3

Saya Aida Hafiza. Hello guyss :'> *muka penat ni*
Hi gegirl semua, saya lah Abang Faishhhhh :> Muahahahhaha :D

Okay then Abang Faishh dah nak balik, saya salam dia dan saya kata Iloveyouuu. Ok ok cukup cukup. Saya sayang dia lebih lebih, muahh muahh muahhh :-*

Berbalik kepada cerita semalam malam. Hahhhh macam ni. Abang Faish suruh amik buah rambutan dekat rumah dia, And then, Ibu kita segan nak pergi amik. Lah lah lah, malam tu Abang faishhh, Ibu, ayah, adik adik Abang Faishh semua datang rumah nak hantar kan buah rambutan. Eh eh, Malunyaaaaaaa >.<

Then main main mata dengan Abang Faishhh, Pewit pewit pewittt. Hahahahha :D Malu gila ahh jumpa Family Abang Faishhh T_T. Muhahaha xD

Okay tu je nak bagi tahu, dah taktahu nak update apa, Hikhik. Enjoyyyyyyyyyyyyyyy yeahh. Bye semuaaaaa,  Saya sayanggggggggg sayangggggggggg Abang Faishhhhhh. 

Abang Faishh sayang disayanggg, Tenkiyuuu. Ai lop Yu Foeber. Hua hua. Dan tolong lahh Abang Faishhh jangan layan gayboy dekat Qbistro tu. Ok haritu Abang Faish kena ngorat dengan Gayboy, Pewitt pewitt pewitt. Muahhhhahaha :D Love much, Aida Hafizaaaaaaa :3

No comments:

Post a Comment

your own word