Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

Oh melalak macam Kikikiki.

K asalamualaikum semua.

Duh. Lamanya tak update blog. Kcool :> Trial trial trial. Ek eleh, dah habis. Ek eleh, percubaan jee belum Pmr betul betul. Ek eleh, kenapa paper geo susah? Ek eleh kenapa aku jawab paper Bm senang sangat sampai nak hantuk kepala? Ek eleh, aku rindu kau NSB and FLA. Ek eleh, kenapa aku rindu sangat dekat Abang Faish aku. Semua nak 'Ek eleh'. Tolng lah jangan mengelabah sangat Aida, Kpeace Err?

Semenjak dua menjak nie, Suka sangat tidur petang and so on. Lepas tuh bangun bangun kena sound setepek baik punya dengan Abang Faishhh. 'Kenapa suka sangat tidur petang nie bie, sedar tak tidur petang nantii boleh jadi blablabla. Tidur dahlah tak bagitahu, Kalau orang tak bagitahu tahu pulak marah' Kmerajuk gilaa :<

Semenjak kena sound, nak tidur petang bagitahu dia, Bangun at least pukul 4. Harharhar. Nanti kena sound lagi naya aku. Tipis pahal puasa dia nak kena marah aku jee. Padan muka dia. Gua tabik luu lahh. Peace Abang Faish Peace :>

Asal exam jee hingus, asal hingus jee exam. Gemok punya pasal lah nie. Atototo, dia selalu bagi virus dia. So sweet n_n

Paparazzi kekekekekke :-)

Pmr, Mengucap banyak banyak. 52 hari lagi. Ulang suara, Tinggal 52 hari lagi. Ala rileks lah, kita selam minum Air. Mengarut sangat lah kan. Phewwwwww. Cuak menggigil gigil lagi nie hah. Masa cepat sangat, Back to form2 please :/

Best ever sisterr :>

K masa mengupdate blog hanya diberi untuk 20 minit sahaja. Kbai kawan kawan. Harap harap main mercun sampai kena tangan Okay, masuk hospital tak dapat raya. Jaga diri semua anak anak :> Saya sayang Abang Faiz sayaaaaaaaa. Tolong kirim salam peluk cium dekat diaa. Muahhhhhhhhh xD

Kbai asalamualaikumm :>

No comments:

Post a Comment

your own word