Hi, saya Nur Aida Hafiza. Saya sayang Abang Faish much much.

* selalu dah Aida oi :P

bangun pagi , mengeliat sampai kaki kejang , cari handphone bawah kaki dia sorok , tengok takde siapa punn yang hantar pesanan atau panggilan untuk Aida , Aida bangun dengan malas kemas tempat tidur , heshh malas betul nak kemas tempat tidur :P

masuk toilet , 'memang benar kau kata sayang , tapi kadang kau ada kadang kau hilang , biarkan aku , biarkan aku , biarkan aku seorang' , Aida nyanyi dalam toilet kuat kuat sampai along cakap 'Woi , kau anak dara tak payah nak menyanyi dalam bilik air' tapi dia tidur mati , takde lahh dia nak woi woi dengan Aida , kikiki :P

semalam Aida tidur pukul tiga , sebelum tidur Aida pelahap maggi goreng along , kuang kuang kuang , Faiz dah bantai tidur --' entah apa yang dipenatkan punn tak tahu lahh , dah habes makan , Aida sambung main game, sampai Aida penat (;

sekarang nie punn Aida tak kemas rumah , alahh kejap lagi punn boleh kan :P nak kena bagi si kiki dengan lala susu , heshh , malas nyaa, siapa nak tolong Aida ? cabut bulu ketiak dulu , kahkahkah :D

eh bosan lerr , takde kredit , kalau ada kredit punn message macam apa jee --' kinda bored yahh , dah takde dah macam dulu , tunggu 20 tahun kemudian baru jadi macam dulu , tak payah lahh kan --'

tetiba rasa saket hati , entah lahh , nie mesti gara gara tak cukup makan tuh yang saket hati tuh kot :P kuang kuang kuang , hesh biar ler dia , dia punn dah pandai marah Aida sekarang , yeayy yeayy --'

No comments:

Post a Comment

your own word